Kertokaas minulle kaikki Turussa olevat kulttuurikohteet?

Avainsanat: turun kulttuurikohteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 17:24

www.turku2011.fi/ohjelmat

Tervetuloa Turkuun, on todella paljon kaikkea...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 07:29

Nyt annan Turkulaisille esiintymisvuoron ja saavat sydämensä kyllyydestä kertoa nähtävyyksiänsä.
Niitä on siellä niin paljon, että ei yhden päivän aikana ehdi tutustumaan kuin pieneen osaan niistä.
Minä olen Turun ihailija ollut aina, pidän kaikesta vanhasta historiasta ja niiden taustakertomuksista.
Oletpa Sinäkin aikaisin tänä aamuyönä jo ajatellut Turkua, onko kentie käynti siellä mielessäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:08

Turkua huonosti tuntevana muistan vain Turunlinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:38

En niitä jaksa luetella kun on niin paljon, googlettamalla niitä löytyy ja linkin joku sinulle antaa. Nyt on uusi juttu tämän kulttuurikaupungin vuoksi, Aurajoessa on isoja hanhia ja 1 selässä on peukaloinen, eilen hokasin, ja silmälasit piti päähän laittaa ja katsoa ettei ihminen ole siellä hanhen selässä, on isot hanhet, ne on pohjaan pultattu, ja sen vanhan Turun lähellä, tuomiokirkko ja sen paikan lähellä josta joulunjulistus annetaan, ei ne hanhet ole kulttuuria kylläkään mutta piristystä koko kansalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:43

Kulttuuri kohteista ei ole sieltä kokemuksia. Mutta itse katsataisin googlettamalla eri hakusanoin. Eiköhän ala tulla. Mutta olet oikein kesäajassa. Aamu parahin päivistä keskikesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 11:16

Suomen Joutsen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 12:38

Turku sen parhaiten tietää; www.turku2011.fi/ohjelmakirja

Lisätty: 06.06.2011 - 09:16

Myllysilta. www.ts.fi/myllysilta/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 18:11

Minä tykkään Turuust ja turkkulaisista - ainakin niistä tuntemistani. Kohteina mieleen ovat jääneet Luostarinmäki ja Turun linna. Joskus vuosikymmeniä sitten vierailimme veneellä Turussa ja majoituimme Aurajoelle. Kaunista seutua. En muuten muualla ole saanut niin hyvää palvelua kuin Turussa, huomaa, että ovat Hansakauppiaiden jälkeläisiä. Toivottavasti sama pätee vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:43

Toffella toimiva linkki. Tervetuloa tois' puol' jokke!