Tarvitseeko Teneriffalle rokotteita?

Avainsanat: teneriffa espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2008 - 00:25

terve ei

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2008 - 01:27

ei sen kummemmin kuin täällä kotonakaan (jäykkäkouristus on tietty aina hyvä olla voimassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 07:45

Edellä "valperi" jo muistuttikin Tetanus- eli jäykkäkouristus-rokotteesta. Mahdollisesti muita voisivat olla Hepatiitti- rokotukset. Ehdottaisin kääntymään kotipaikkakuntasi terveyskeskuksen puoleen, heiltä saa parhaat ohjeet ja suositukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 09:06

Edellä on tullut jo ilmi, että jäykkäkouristus-rokotus olisi hyvä olla voimassa koko ajan, sitä voi tarvita myös täällä kotosuomessa. A-hepatiitti-rokote olisi kyllä hyvä, suojaa suun kautta tarttuvalta maksatulehdukdelta, jonka hoito on iso juttu. Sen suoja on lähes elinikäinen mikä puolustaa rokotteen hintaa, otetaan kolmessa osassa, jo ensimmäinen antaa suojan, suositellaan paljon matkaileville. Gammaglobuliini antaa myös saman suojan mutta suojan kesto on vain noin pari kk maksimissaan. Mielestäni itsensä kannattaa suojata, omaa terveyttä arvostaa vasta sitten kun on saanut "iskun".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 21:31

Nämä rokotusasiat eri maiden kohdilla vaihtuvat koko ajan, riippuen missä milloinkin on eri tauteja liikkeellä, jne. joten katso yst. näitä maakohtaisia suosituksia alla olevasta linkistä.
Yllä olevissa oli kylläkin jo aika oleellista tietoa rokotuksista.

Lähteet:
www.rokote.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 15:08

no oli teneriffalla niin ei majooneesia ja jäätelö annoksia syö niin ei