Miten voin kertoa ihastukselle tunteistani?

Olen ihastunut poikaan luokallani kuinka voisin kertoa siitä hänelle tai tutustua paremmin kesälomakin alkaa eikä ole koulua Ei PÄÄSTÄ TAPAAMAAN MISSÄÄN!!??? Apua

Lisätty: 04.06.2011 - 10:52

Voisinkohan jutella sen kanssa facebookissa? ja jos voin niin mitä minä sille puhun.

Avainsanat: tyttö <3 se yksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 22:22

Rohkeasti vaan juttelemaan. Kysy vaikka harrastuksista, jos teiltä löytyisi vaikkapa samoja harrastuksia? Jos sulla tai hänellä on koira, niin voittehan mennä yhdessä vaikka koiran/koirien kanssa lenkille ja miksei vaikka ilman koiraakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 22:57

Et sitten jättänyt viime tippaan ;-D
En tiedä miten nykyään on, mutta minun nuoruudessani ihastus näkyi kilometrin päähän, varsinkin jos oltiin samalla luokalla.Poika siis mitä suurimmalla todennäköisyydellä tietää tunteesi.
Jos hän ei tähän mennessä ole osoittanut vastakaikua, niin hän on sokea, sairaan ujo tai välinpitämätön.
Sinun on nyt vain pakko huomenna mennä kysymään häneltä mitä kello on. Jätä oma kello selvästi näkyville.
Katso herran ilmeitä äläkä kynsiäsi kun esität kysymyksesi. Veikkaan, että hän on vain ujo, mutta se on tietysti sinun kannaltasti parasta mitä voi olla. Jos kaveri vastaa ujosti, niin sen jälkeen voit vapaasti puhua mitä tahansa, koska ei hän sanoja kuule, vaan näkee vain sinut.
Selitä jotain pattereista ja siitä, että kello joskus jätättää. Sitten te jo katsottekin päät yhdessä kelloasi. Siitä voitte sitten lähteä yhdessä etsimään kelloseppää ja voit sanoa, että sinun tekee mieli jäätelöä ja voitte sitten unohtaa sen kellosepän, koska kumpikaan ei sitä viiden minuutin päästä muista.
Jos niin ei käy, niin et ole menettänyt kasvojasi, koska voit silti esittää saman jätättämistarinan, eikä hän saa ikinä tietää totuutta varmasti.
Siitä se lähtee rullaamaan tai sitten ei.
Näin se olisi hoitunut joskus vuonna kivi ja kirves. Nykyajasta en ole niin varma, mutta mielenkiinnon kohde tuskin on muuttunut yhtään miksikään. ;-D

Lisätty: 03.06.2011 - 23:14

Aivan Pate T.
Minä olen vähän jämähtänyt näissä kelloasioissa, kun päätin pian 20 vuotta sitten, että tuon orja minä en suostu olemaan.
Kännykässähän se kello kuitenkin minullakin kulki.
Tulisitko vähän selittämään, että mitä minun uudessa Nokialaisessani on vialla, kun navigaattori ohjaa päin ******?
;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 23:09

Hyvä teoria papiti,ehkä nykyään vois laittaa kännykän kellon päin *sitä* ja ihmetellä mikä sitä vaivaa,kurkkaisitko mun kännykän asetuksia yms.luovaa...

Lisätty: 04.06.2011 - 11:14

Ay m***da ja minä kun suosittelisin Sulle applelaista,siinäkin reittiohjeet päätähuimaaviin seikkailuihin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 07:18

Minä jos olisin Sinun housuissasi, pyytäisin katsomaan nettäni, siinä un on aina kysyttävää ja
nämä nuoret ovat niin eteviä nioissa nettiasioissa.Näin se aika menee eteenpäin, minun nuoruudessa
nypittiin päivänkakkaroista kukkalehti ja hoettiin tykkää ei tykkää ja mihin se loppu siihen se suuntaan
se ihastuskin jäi.
On se niin ihanaa tuo nuorten ihastuminen ja rakkaustouhu, että mummeli vain hymyssä suin toivoo,
että sinäkin saat ihastuksesi kanssa päästä pisemmälle, tai jos ei nyt tärppää, odota kyllä se
vielä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:48

Laitapa joku tekstiviesti ja ehdota tapaamista vaikka jossain oman paikkakuntasi nuorisotapahtumasa. Ehkä ei ihan ensimmäiseksi ole järkevää kertoa ihastumisestasi, ettei poika säikähdä ja pakene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:54

Tekstaria äkkiä pojalle jotai ihan kivaa tapaamista jossain.Ota hihasta kiinni jos on mahdollista sano vaikka hei. Tuletko tai mennäänkö vähän sivummalle jutteleen.Sano vaikka että olet ihanstunut häneen.Treffejä tekemään. Kyllä tyttö voi siinä missä poikakin., Itse olin silloin menneisyydessä aloitteen tekijä.Olen vieläkin saman kanssa onnellinen ,aikaa kulunut 43v.tta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 17:35

Tekstaria vaan kehiin, tai jos olet facebokissa niin hae hänet sieltä ja pyydä ystäväksi...
Rohkeutta vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2011 - 23:28

Rohkea rokan syö - jos todellakin olet hänestä kiinnostunut, niin menet juttelemaan ja ehtotat vaikka limuille lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 19:56

Ole rohkea tyttö, ja laita hänelle facebookiin viestiä, pidetään peukkuja että hän vastaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:42

Iske silmää niin, että rämmäleet roiskuu.