Tänään tuli Sirkka mummolla napsussa 1v ja 3 kk tasan täyteen ja 50 000, joten kiitän teitä kaikkia avusta ja kaveruudesta.Jookos?

Jatkan, mutta nyt vain silloin kun on napsun aika ja huvittaa.
Ei tästä ringistä voi kokonaan kupsahtaa pois.

Avainsanat: olkoon kiitti vain kaikille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 17:43

Joo sirkkaliina Olet kova sissi Vuosi ja 3kk menee nopeasti hyvässä seurassa. Minä olen täysi "pönttö" mutta aina joku ymärtäänyt liikaakin joskus kun otan pienet neuvoa antavat. näpit toimii liian nopeesti ?

Lisätty: 03.06.2011 - 17:50

Niin minä löysin nämä ystäväni Liittynyt: 31. heinäkuuta, 2009 Kyllä ovat tätäkin "Pönttöpäätä " täällä aina Lettupinona hyväksyneet hillon kanssa ja ilman.

Lisätty: 03.06.2011 - 18:24

Korjaus. Sirkkaliisa Loukkaantuisin jos minua sanottaisiin Pannukakuksi.

Lähteet:
Suolainen välipala.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, hyssytelään kun on näin kuumakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 18:17

Onnea Sirkalle ja jatka vaan täällä napsussa valitsemallasi tiellä. Tämä on kivaa ja ystäviä ei ole koskaan liikaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:23

Onnea ja terveyttä Sinulle!
Napsuilu on mukavaa ajankulua. Parempaa ainakuin, kuin television töllöttäminen. Täällä oppiikin aina jotain, mitä ei olisi tiennyt edes kysyä.
Hyvää kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 20:19

Onnea sinulle ja voimia sekä iloista mieltä. Mennään vaan etiäpäin ja porskutellaan. Lämmin halaus täältä Kroatiasta...laukkujen pakkaaminen menossa ja huomenissa koti-Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 21:39

Paljon onneaa vaan paljon onneeaa vaan sirkkaliisalle.Hyvä saavutus ollaan oltu melkein saman aikaa ja pisteitä puolet enempi.Ystävyys onkuin pikkuin ukko jolla on taskussa avain ja lukko....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:41

Onnea sirkkaliisa! Minullakin napsahti tällä viikolla 50 000 napsupistettä täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 13:41

Hieno homma sirkkaliisa!Tarkistin samalla mun oman tilanteeni ja 2v oli tullut näköjäs maaliskuulla täyteen,tämmöstä satunnaista napsuttelua.Mukavaa kesän alkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 19:17

Onnea Sirkkaliisa! Jatka vain samaan malliin aina kun ehdit ja jaksat. Napsussa saattaa aikaa vierähtää. Minäkin olen vain silloin kun siihen on mahdollisuus, ja on hieman omaa aikaa. Pidetään harrastusta yllä aina kun jaksetaan.

Niin ja OIKEIN KAUNISTA KESÄN ALKUA SINULLE SINNE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 20:56

Onnea täältäkin Sirkkaliisalle!!
Kaunista kesää Sinulle ja tietenkin kaikille napsulaisille !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2011 - 23:24

On hyvä välillä korostaa itseään. Onnea - tulehan perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 18:17

Hyvää kesää Sirkkaliisa! En jaksa uskoa, että kovin pitkiä taukoja maltat pitää, on tämä Napsu vaan sellainen kerho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:41

Onnea ja jatka vaan porukassa, kirjoituksesi ovat aina olleet mielenkiintoisia..., seuraava etappi olkoon 100.000!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:39

Peräsin mennään kuin köyhän talon porsaat. Onnittelut Sinulle!