Savolainen tapako?

Lotossa huhtikuussa täysosuman saanut voittaja löytyi.
www.savonsanomat.fi/uutiset/...tyi/676477

Lisätty: 03.06.2011 - 10:17

papitille; Savon Sanomat kertoi jutun!

Avainsanat: ei pikkurahan puutetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2011 - 17:27

Mahtaako hämäläiset olla tässä asiassa vieläkin hitaampia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 22:53

Onhan niitä aika paljon lunastamatta. Miksi eivät ole hakeneet.Tällä onni oli mukana silloin kun numeroita järjesteli ja kun meni lapun kanssa katsataan ,saako mitään.Se kannatti sittenkin. Eihän sitä ihan heti usko ,mutta kun vieläkin maarittelee, niin vihdoinkin.On hyvä summa rahaa. Tulispas mulle vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 23:22

Lapistahan nuo voittajat ovat.
Nätti-Jussi ei tunnetusti ole pikkurahan kipeä ja tuskin ovat jälkeläisetkään.

"Kerran Pohjanhovissa, tarjoilija kieltäytyi tuomasta Nätti - Jussille lisää juomia, epäili ettei Nätillä ole millä maksaa.
Nätti siitä suuttui, hyppäsi pystyyn ja sanoi kavereille:
- Nyt pojat tästä kapakasta mennään.
Sitten Nätti otti pöydän alta jalkojen välistä ison repun, joka oli täynnä satamarkkasia.
- Lavon näistä satasista kulkutien, ettei kapakan lattioita tartte kuluttaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 07:30

Hienoa, että voittaja löytyi. Oishan se kiva, jos joskus osuis omalle kohdalleen, vaikka vähän pienempi summakin riittäisi vallan hyvin. Taitaa olla eniten toivotuin unelma jokaisella, joka lottoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 11:01

köyhät ne jonossa seisoo, isommat rahat kerkeää noutamaan sitten kun ruuhka on ohi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 17:16

Valperi se totuuden sanoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:45

Onnea heille vaan, kyllä se piru aina jossain oksalla istuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:52

Jos ei ollut pikkurahan tarvetta niin ei hötkyillyt mokoman asian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 18:49

Pohjoisen asukit osaa ottaa elämän lunkisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:51

Jos oli pilanpäiten kerhan kylilhä käydessään lotonnut ja unohtanut koko jutun, muistanna seuraavan kerran maalikylilhä asioidessaan tarkistuttaa kupongin. Mitäpä tuota hötkyilemään. Taitaa juttu olla niin kuin Papiti jo totesi.