Kohtuuton rangaistus huomautuksesta,savolaisten tapaako?

Lisätty: 02.06.2011 - 21:36

www.savonsanomat.fi/uutiset/...ksi/676402

Avainsanat: rangaistus huomautuksesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 21:48

Kuulostaa ihan suomalaiselle toiminnalle. Petosella asuneena tiedän, että siellä asuu levotonta porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 22:01

Tuota tapahtuu valitettavasti muuallakin kuin Savossa........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 22:08

Tekevälle sattuu ja kun tarpeeksi usein sattuu, niin siihen tottuu. Jokainen taplaa tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:54

Kyllähän nämä savolaiset ovat hieman poikkeavia, mutta sama voisi käydä pääkaupungissakin.
Ihan hirvittää miten sairaita ihmiset ovat tänä päivänä. Päässä niksahtaa pienestäkin poikkipuolisesta asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 22:59

Kyllä viina tekee ihan hulluja . Tai voi sen syyksi ainakin laittaa kun toilailee.SEn takia ne sitä vissiin juo.Saa olla kahju.
Yks tuntemeni joka joi itsensä hengiltä kusi kotona perunasäkkiin joka oli eteisessä.Siihen se meni .Ei kauaa voi kukaan, sellaista touhua sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 23:17

Vanha kainuulainen tapa.
www.youtube.com/watch?v=RgJvc9JnO5w

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 07:07

Miksi juuri miehet humalapäissään kuseskelevat mihin sattuu ja varsinkin ,jos humamalassa nukkuvat ja sitten tulee kusihätä niin ei osatakkaan mennä vessaan vaan kustaaan mihin sattuu.Tässä tapauksessa tämän vaimo puolen kannattaisi ottaa ero tuosta miehen roikaleesta minä en armoa tunne naisten pieksäkien edessä.Olen itsekkin saanut maistaa nyrkistä ja potkuista ,vaan en tässä liitossani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 10:29

ei viinassa syy ole. syyt ovat syvemmällä. miksi jeppe juo? ei huvikseen kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 13:10

Tuollainen tyyppi lähtisi kuin leppäkeihäs tästä huushollista. En voi sietää mitään törkyturpaa lähistöllä.Ja sitten heti tietysti naisten kimppuun.Raukkamainen teko.
Jouduin lapsena seuraamaan kaikenlaista, joten tiedän mistä on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 17:18

Joo kaiketi se on paras taa pitää läppä nenän alla kiinni välttyen nyrkeiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:46

No jo on aikoihin eletty ettei mies ole sisäsiistiksi oppinut ja vielä on turvenuijakin päästään..
Ukko ulos ja sassiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:46

Kyllä meiltä olisi tuommoinen lähtenyt jo ajat sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 18:47

Hullu mies, meillä ei ainakaan nurkkiin kuseksita. Toivottavasti avovaimo on näyttänyt kenkää ukollensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:55

Kaikkia ei ole sisäsiisteys tavoittanut. Toivottavasti vaimon pää ei saanut niin pahoja vammoja, ettei älyäisi vaihdattaa lukkoja ennen kuin kusiöykkäri yrittää paluuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 20:39

joku voisis vaikka kusasta se juopon päälle siellä putkassa.
en voi sietää juopottelua jos sen piikkiin laitetaan kaikkea kuten sorry peipi ( selvittyään ) emmää tarkottanu mitään mut kato ku olin vähä ottanu....just just. eikä se musta silmä tekis pahaa sille kusijallekaan.
tää nyt mun mielipide ( ja onnex suomes se on sallittua kertoa )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:26

Onkohan tuo savon kieli lainkaan ymmärrettävää puhetta. Minulla on ainakin toisinaan vaikea ymmärtää sitä.
Taisivat molemmat olla täyttä ymmärrystä vailla.