Musiikkikysymys?

Kuka sävelsi, milloin ja missä laulun

ೋღ☃ღೋ ೋღ☃ღೋ ೋღ☃ღೋ ೋღ
ೋღ☃ღೋ☼ ♥ La Paloma Blanca ♥ ☼ღ☃ღೋ
ೋღ☃ღೋ ೋღ☃ღೋ ೋღ☃ღೋღೋ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 20:47

Written around 1860 - after a visit to Cuba - by Spanish Basque composer Sebastian Yradier

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 21:57

Pois vapauttain. Nyt kukaan ei saa. Takaa vuorten aamu nousee. Päivän uuden Luoja suo. Valo kantaa lämmön antaa. Ylös lennän aurinkoon. Oo la Paloma Blanca...

Paloma Blanca, säv. ja san. J. Bouwens 1975
- suom. Chrisse Johansson, esitt. mm. Katri Helena

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:51

Vastauksen jo saitkin. Upea biisi. Olen harkinnut sen opettelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 06:35

Vastauksen sait edellä jo. Oli yhden ajan minun lempikappaleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 15:23

Papiti osaa nuo kysymyksensä tehdä yhtä vaikeaksi niin kuin minäkin mutta en tahallani niin kuin Papiti. Tuo taas pitäisi kääntää suomeksi googlella ja vastata sitten ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:58

George Baker itse. Kappale on myös George Baker Selection.

translate.google.fi/translat...835AAq8lx6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 18:45

Paloma Blanca , jota usein kutsutaan Una Paloma Blanca, jonka hollantilainen bändi George Baker Selection on hittibiisi joka täydentää listoilla ympäri Eurooppaa vuonna 1975. Se löytyy ryhmän viides albumi, on sama nimi.

Laulun on säveltänyt George Baker , ja ominaisuuksia, vaan alunperin pop-laulu, melodinen linja pelasi tallentimen . Laulu huhuttiin viitata poistaminen ja fasismin ja Portugalissa , mutta maltillisempaa tulkintaa, että laulu on yksinkertaisesti kyse nauttia oman vapauden .
Otsikko on espanjalainen , ja tarkoittaa "valkoinen kyyhkynen . "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:57

Rintintin sen nopeimmin tiesi. Mukava ja iloinen kesäbiisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:24

Lintu oon taivaan ja maan. Vapaana lentää saan...