Seuraatko televisiosta puutarhaohjelmia? Mikä niistä on suosikkisi?

Avainsanat: puutarhaohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 17:21

Kolmoselta Ihana piha-nimistä ohjelmaa, huvikseni, sillä ei minulla ole pihamaata, mutta unelmoidahan saa.

Kysyjän kommentti

Minäkin omistan vain terassin verran , mutta aivan oikein unelmia pitää ja ennenkaikkea saa ja täytyy olla. Joten haaveillaan ja suunnitellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 20:16

Seuraan toki.. kaikki mitä vaan kerkeen, niin ahmin suorastaa.
Nyt suosikki on Englantilainen Puutarhurin maailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 21:12

En seuraa TV:stä, mutta mielelläni selailen ja ihailen puutarhalehtiä esim. Piha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 21:15

En seuraa,mutta tänään tuli varsinainen putki,mahdottoman hyviä puutarhaohjelmia ykköseltä.Loistavia vinkkejä tämmöiselle palstaviljelijälle ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 21:49

Seuraan mahdollisuuksien mukaan kaikki puutarhaohjelmat, mutta parasta en osaa nimetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:49

En katso, niistä ei tule kuin paha mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 08:27

Olen ihastunut täysin Tanskalaiseen maajussiin. Se on ollut lempiohjelmani.Nyt on jäänyt vähemmälle kun kesä tuli.En näitä kotimaisia niinkään jaksa seurata,Menen omaan puutarhaan tonkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:41

En katso kuin joskus on auki niin sivusilmällä kuuntelen ja katselen silloin, muta en todellakaan seuraa näistä yhtäkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:45

Jonkin verran seuraan. Hauskin lienee englantilainen Puutarhaetsivät, jos sitä nyt varsinaiseksi puutarhaohjelmaksi saattaa sanoa. Ihana piha tuli katsottua muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 18:43

Kyllä, jos telkku on auki. Näin kesäaikaan seuraan tv:tä vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:59

Puutarhaetsivistä minäkin pidän Tuutikin tapaan. Joskus katselen puutarhaohjelmia vaikka minulla ei puutarhaa olekaan. Tänään sain Huvila&Huussi -ohjelmasta ideoita kalliopihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:22

Viherpeukalohommat ei saa minun kiinnostustani.