Onko Metropolitan Museum of Artsissa (New York) esillä olevat teokset alkuperäisiä vai kopioita?

Olen yrittänyt löytää tähän netistä suoraa vastausta, mutta en löytänyt. Ihmettelin vain kun museossa sai niin vapaasti ottaa kuvia ja arvokkaita Picassoja ja Van Gogheja pääsi katselemaan ihan kosketusetäisyydeltä (ei niihin tietty koskea saanut, mutta olisi ihan hyvin pystynyt niin tekemään). Toisaalta en nyt oikein uskoisi kopioiksikaan kun eikö siinä katoaisi koko museon pointti..

Lisätty: 02.06.2011 - 23:17

Laitoin PateT:n kehoituksesta museolle kyselyn asiasta. Saa nähdä vastaavatko :)

Avainsanat: metropolitan museum of arts

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2011 - 17:21

Jos noin läheltä katsomaan pääsee, niin todennäköisesti ovat kopioita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 14:39

Yleensä aitojen kuvien kuvaaminen on joka paikassa melkein rikos kun aidoista on kyse..
Mene ja tiedä... minusta jää arvoitukseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 16:04

Teokset ovat aina arvoituksia ovatko aitoja vai tekeleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 16:10

Mysteeri tämäkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 18:56

Aika monessa paikassa on kuvaaminen kielletty, joten aika outoa, että sait kuvia tuolla ottaa. En tosiaankaan tiedä, onko teokset aitoja vai epäaitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 21:30

www.metmuseum.org/

Kysypäs METstä kysymyksesi-contact us-
Berlinin Altes Museum,ssa-vahti kymmenien henkilön haukansilmin Kleopatran päätä,joka nyt kunniapaikallaan,monissa osastoissa kuvasymbolit kuvauskiellosta ja varminta oli kysyä "vartijoilta"voiko ottaa kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 18:37

Mielenkiintoista... laitahan vastausta meille jos saat kyselyyn vastauksen.