heleätä helatorstaita kaikille napsuille.

Mikällainen sää on tänään paikkakunnallasi?Me herättiin auringonpaisteiseen aamuun ja lämmintä on +23C.

Avainsanat: aurinko lämpö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 12:21

kiitoksia samoin hyvää helatorstaita koko napsuväelle .. nyt on niin kiva pyöräilykeli , et nostan itseni satulaan ja lähden pyöräretkelle ihan justiinsa ..:).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 09:13

Ei vielä kuumaa ole mutta odotusta rinnassa..
Pian menemme lapsenlapsen kanssa Kupittaan puistoon jossa saa taas väsyttää pieniä jalkojaan...
Pian tuo äiti ja isä sitten hakeekin lapsensa pois ja me saamme viettää helatorstaita kahden...
Silloin lähdemme koiran ja vesikupin kanssa jonnekin pitkälle kävelylle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:20

Kuuden aikaan aamulla oli +14 astetta, joten aurinkoinen päivä tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:24

Aurinko on vähän piilossa pilvien takana, mutta mukava ilma on muuten. Olen lomalla sieltä kuntoutuksesta kun tänään siellä olisi ollut vaan ruokailut, jumpparit on vapaalla. Ja minulla on pihahommia vähän , satoi monta päivää ja nyt pitää rikkaruohoja kitkeä kukkapenkeistä ja etana ansoihin pitää uudet pilsnerit vaihtaa, ja voikukkia kaivella nurmikolta pois, voikukkaraudalla. En tänään ehdi keinussani istua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:41

Keuruulla meidän mittari näyttää lämpöä 18 astetta . Taivaankansi on pilvessä.
Ei ole erikoista menoakaan tälle päivälle.
Pitäisi kyllä vaateremontti pitää mutta ehkä huomenna, sehän se on se tuttu värssy.
Ei tässä ole vielä oikein päässyt kesätunnelmaan säänkään puolesta.
Mutta ehk se hyvä kirkas ja kaunis sää odottaa meitä nurkan takana, kun menemme sitä puoliväliin vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 11:04

Mittari näyttää tällä hetkellä +20, taivas on pilvien peitossa, kävin juuri pururadalla lenkillä, ja vettä ripsautti hetken aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 12:31

HRRRR!
Vain 21 lämmintä ja pilvistä. Onneksi. On niin paljon tekemistä, ei yhtään kaipaa hellettä.
Sisällä 28, joten taitaa kannattaa avata pari ikkunaa. ;-D

Hyvää Helatorstaita kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 16:55

Kaikille helatorstaita. Jos heilaa ei helluntaina ei koko kesässä.Olen ollut kylvöpuuhissa pellolla.Uusi kuu on tänään syntynyt.Vetää juuria syvälle maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 17:06

Heleätä loppupäivää sinne kaikille. Täällä Hvarilla tänään +29 joten savolaisetkin tarkenevat hyvin. Uitu on ja naatittu elämästä...vähän vaikeaahan se joutenolo on, mutta varmaan terveellistä. Laventelit alkavat kukkimaan ja niistähän tämä saari on kuuluisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 20:28

Koko hela.. napsuille hyvää iltaa. Nyt vasta ehdin napsuilee, on vieraita tullut ja mennyt.. Puuskittaista tuulta ja välillä pilvistä on ollut mutta ihan mukava päivä kuitenkin. Pikkuisen ..ihan kuin olisi sadetta ilmassa. Ei sitä hirveätä hellettä kuten eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 21:22

Heleätä helatorstaita!Tuli riehuttua palstalla itseni aivan läkähdyksiin,Offia jalkoihin ja maankääntöä,multapöly takertui offijalkoihin ja kamala kutka seurauksena,suihkun jälkeen ruokaa ja olisin tuupertunut pystyyn ellei kiinnostava puutarhaohjelma piti pystyssä...toistaiseksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:47

Illassa ollaan ja vettä sataa. Päivä oli kuitenkin ihan mukavan leppoisa, ei vain niin mainio kuin eilinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 15:22

Sillä paikkakunnalla, missä olimme ko. päivänä, oli lämpöä 26 astetta. lämpöä siitä eteenkin päin samoilla lukmeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:19

Niin kiirettä on pitänyt, että nyt on vasta napsuttelun aika. Mukavaa oli kuitenkin.