Onko Venäjä siirtynyt euroon?

Kuopiossa maksettiin venäläisillä euroilla.
yle.fi/uutiset/kotimaa/

Lisätty: 02.06.2011 - 12:22

yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/...37742.html

Avainsanat: on aikoihin eletty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 12:36

Eivät kassat sentään halpaan menneet tämän uutisen mukaan.
www.savonsanomat.fi/uutiset/...oja/676239
En ole moisia luonnossa nähnyt, joten vaikea arvioida miten aidolta nuo kädessä tuntuvat. Pienessä hönössä huononäköinen voi mennä halpaan.

Kysyjän kommentti

ok

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2011 - 08:44

On ne venäläiset neroja ja suomalaiset aika tyhmiä jos raha on maksuksi kelvannut. Mukavaahan se matkustus naaapurissa olisi jos raha ois sielläkin oikea euro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:07

Vastaanottaja saa kärsiä vahingon,kun ei ole tunnistanut väärennöstä.Itä naapurimme ovat huijauksen taitureita ja meillä suomalaisilla on vielä paljon opittavaa sillä saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:10

Leikkirahoja mutta käyttäjällä metkut mielessä..
Täytyy ihmetellä sitä myyjää joka nuo on ottanut nykyään melkein jokapaikassa pienemmissäkin kaupoissa on tuo laite johon laitetaan 50 ylöspäin tarkistusta varten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:18

Tyhmyydestä sakotetaan, joten myyjille tarkkaavaisuutta enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 09:43

Kiva juttu, tavarat tuli sitten ilmaiseksi, en kadehdi yhtään.
Mutta voisin kokella itsekin jos saisin vain vääriä euroja.
Ennen laulettiin väärästä vitosesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 10:54

Yritteliäitä poikia ja tyttöjäkin tuolla itä-naapurissa riittää, ja ilmeiseti tällä puolen aina höntitettäviäkin, koska näin on päässyt käymänn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 17:04

Aina kun itse annan tuollaisen rahan ruokakauppaan, aina laittaavat konenläpi varmistuakseen onko aito raha.Kyllä normaalisti laittaavat kikki isommat ja 20 .kin jopa.
Mutta venäjä varautuu ja opettaa lapsiakin.Vaikka voissa paistais.Mistähän tuo sanonta tuli mieleen ja kuka niin sanonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 21:39

Yrittänyttä ei laiteta....mutta en venäläisiä neroiksi korota,koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:50

Venäläisillä oli nyt ihan omat eurot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:25

Yrittänyttä ei laiteta. Onneksi jekku (tai tässä tapauksessa tietoinen erehdyttäminen) ei onnistunut. Aito raha on helppo tunnistaa: opettele vaikkapa tuntemaan sormissasi sokeille tehdyt tunnisteet euroseteleissä tai katsele eri kulmista hologrammia, jossa kuvan pitäisi vaihtua, valoa vasten tunnistat oikean euron siitä, että numerot sattuvat kohdikkain. On kait niitä muitakin tunnisteita, mutta tässä muutama esimerkki.