Onko viikonlopulle suunnitelmia, lekotteletko vai vaihdatko pikku kengät jalkaan?

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:45

Pikkukengät ovat vaihtuneet työsaappaiksi ja juhlakolttu rönttösvaatteiksi. Työtä työtä ja vielä kerran työtä, huvista ei tietoakaan.

Kysyjän kommentti

Näin se tahtoo olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 19:23

Huomenna on työpäivä, samoin perjantaina, joten lekottelun puolelle taitaa viikonlopun suunnitelmat mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 21:24

Huomenna vp ja se menee lekottelun piikkiin, perjantaina työpäivän puolikkaan jälkeen auton nokka kohti Oulua, jossa lauantaina lakkiaisjuhlat ja sunnuntaina takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 21:42

Tänään oli pikkukegät ja juhlapuku päällä..kun tyttären minjä valmistui lähihoitajaksi.
Huomenna voi pukeutua rennosti,kun menemme tyttären luokse nauttimaan gilliherkuista.Vietämme kesän alkamista..Minulla on todella vapaapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 21:56

Kyllä minulla olis veljen tyttären lakkiaiasjuhlat viikinloppuna, mutta on Sotkamossa saakka, joten ei ole
mahdollisuutta lähteä. Lakkiaislahjaan kyllä osallistuin.
Huomenna jännitän Jyväskylän Keskussairaalan keikkaa, selviää perjantaina onko syöpä iskenyt
vatsan puolelle. Joten ei se mieli nytkään niin iloinen ole, mutta tehdään se yhdessä iloiseksi.
Jollei mitään vaarallisempaa ole, laitan nappaskengät jalkaan ja lähden iskemään paikalliseen
pubiin vatsakasta ja paksulompakollista isäntämiestä. Olisikohan viuhkaa siinä, se on kysymys
myös minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 21:57

Viikonloppuna tarkoitus matkustaa takaisin koto-Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 23:16

Kyllä pikkukenkiä on käytetty monesti. Mutta juhlakenkää ei tarvita viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 23:26

Piitkä viikonloppu, tänään lapsenpiikana mutta huomenna kevyesti keskenään kotosalla ja sitä rataa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 12:49

Koulun juhlassa nahkakengät ja kraka, muuten sandaalit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 10:39

Olosuhteiden pakosta vähäksi aikaa pois mökkimaisemista ja äkkiä takaisin. Pikkupojan sunttärikutsut ei voi jäädä papalta väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 11:10

en omista pikkukenkiä