Missä olet suunnitellut olevasi juhannusaattona?

Avainsanat: juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 21:53

Kotona tulee juhannus vietettyä..Tuossa muutaman sadanmerin päässä on juhannustanssit ja koko joen rannalla....Voi käydä katsomassa kokon sytytyksen ja samalla vähän tanssimassa...Paljon on aina siellä juhannuksena porukkaa..On Munkkissaaren maja paikka nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 19:04

Vietän juhannusaattoa Valamon luostarissa, jo kolmatta vuotta peräkkäin siellä, eli kohta alkaa olla jo perinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 19:19

Jollei saada mökkiä vuokrattua, niin sitten olemme kotona. Lähdemme juhannuksen jälkeen Suomen kiertueelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 19:38

Jussina aion liputtaa EU;n lipulla ja soitan hälytysajoneuvojen musiikkia euu, eeuu jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 23:06

Sattuneesta syystä aatto pitää viettää Kreetalla Hanian lähistöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 23:12

Kotona lapsenpiikana, mutta kyllä me ulos jonnekin luontoon hänen kanssaan mennään..
Vanhemmat Himoksella töissä silloin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 23:32

Kotona Suomessa. Mennään jonnekkin lavalle tanssiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 13:02

Mökillä ja järvellä jos sää suosii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 15:07

normi viikonloppu meikäläiselle. kotona olen enkä mitenkään juhli

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:40

Saimaan saaressa pikkuinen torppa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 05:49

Aika näyttää, vähän ovat suunnitelmat vielä avoinna....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 10:34

Mökkimaisemissa kalastellen ja oleskellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 12:58

Nyt vanhana olemme luultavasti ihan kotosalla. Joskus olemme käyneet katsomassa juhannuskokkoa Tammelassa Saaren kansanpuistossa.Etukäteen ei koskaan tiedä.

Nuorena olimme kyllä vaikka missä.Silloin tuli juhlittua oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 08:51

Varmaankin kotona lähimpien kanssa grillaillen ja kesästä nauttien. Mahdollisesti käymme juuri juhannusaattona kesäteatterissa ja tottahan toki juhannussuna kuuluu aattoiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 09:30

Maalla ollaan juhannuksena, tulee vieraita Tanskasta.