-m-
Kysytty: 01.06.2011 - 12:54

Tiedätkö sinä mitä lapsesi tekee ensi lauantaina?

www.iltalehti.fi/perhe/20110...6_pr.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 10:04

Kyllä.. Mierontiellä on, mokomakin hulttiopoika, ensi lauantaina.. Uhkasi peijakas mennä ostamaan jätskitötterön heti koulujen päättäjäsijuhlan loputtua ja sanoi että jos kiellämme sen syönnin isin kanssa niin joudumme ostamaan itselemmekkin sellaiset ja lihoittamaan solakoita vartaloitamme järkyttävän paljon. Ei auta kuin antaa pojan nieleskellä rauhassa jäätelönsä ja unohtaa sitten koko juttu, ettei se johda pahempiin paheisiin.. Juu,, näin on tehtävä..

Kysyjän kommentti

Mmm... jäätelöä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 13:04

Kulkee mukanani nahkapussissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 13:17

Juhlii puistossa selvinpäin aamukuuteen ja herää sen jälkeen autossa jossain Barcelonan kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 13:55

Aivan mahtava viikonloppu. Pitäisivät itsestään huolen jos kännäävät. Kantsuis ajatella vähän. Ottaako vaiko jättääkö ottanmatta.Suosittelen tuota viimeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 14:02

Toivottavast perustaa yritystään. sisustuskarpanen.blogspot.com/
Rakkaus ei tunne rajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 16:40

Lapset kotosalla omine perheineen ja lapsenlapset vielä niin pieniä joten ei pelkoa tiedän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 18:39

Käyn lasten kevätjuhlissa. Vaikkakin ovat eri kouluissa, niin onneksi ehdin molempiin juhliin. Sen jälkeen kotona oleilua, hyvää ruokaa ja lasten kesäloma alkakoon. Eli valvovan silmän alla ovat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 18:38

Minun lapseni ovat jo 40, 50 ja 51, joten tehköön nyt sitten tämän kerran oman päänsä mukaan
toukokuun ensimmäisen lauantai päivän ja illan. Kunhan eivät kovin paljon paheisiin sorru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:12

On jo iso poika. En viitsi vahtia tekemisiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 05:38

Tiedänhän minä, olen ankara äiti. En hyväksy alaikäisen viinan enkä oluen läträystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 10:04

Ei enää tuollaisia murheita. Hyvä niin.