Kiitos onttopohjaoy !

Vastattu: 31.05.2011 - 00:44
Kyllä aukeaa. Vain sinulla on oikeus omiin videoihisi, ennenkuin olet ne julkaissut. Mene osoitteeseen:

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 08:10

Hyvät aamut vaan sinnekkin päin en ymmätrrä teidän jutuista mitään. Mutta pitihän tuo äänimerkki antaa kaikua etäämmällekkin. HYvää tätä päivää kaikille ystävät .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 08:48

Kiitosta vaan Lettupino. Hyvä jos oli apua. Mukavaa viikonjatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 11:23

Puuttuuko kaksoispisteiden jälkeen mahdollisesti linkki ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 13:30

Kertoisiko jompikumpi, Onttopohja tai Lettupino, mikä kappale oli kyseessä, kun me muut emme saaneet sitä auki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 16:35

Niin kertokaas tuo kappale mikä siinä videossa oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 18:53

Samaa kysymystä minäkin pohdin....ei auennut......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 18:49

Se oli varmaankin Esa Junkkarisen Ruusut Hopeamaljassa, näin kevään kunniaksi meille naisväelle.
Kiitos vain muistamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:08

Ei mennyt ihan putkeen nytkään: linkki puuttuu. Vai onko tuo sinun ja Onttopohja Oy:n välinen juttu, mikä ei meille muille kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 09:58

Putki ja linkki. Ollako vaiko eikö olla.