Mitkä ovat mielestäsi suosituimmat koirarodut? Valitse näistä mieleisesi lenkkikaveri.

Kesän suosituimmat koirarodut: mäyräkoira, kääpiöpilsneri, lapinkullannoutaja, karkeakarvainen keskikaljan noutaja, suursnapseri, pullodoggi, jackdanielsinterrieri, karjalankarhukoira, vehnäolutterrieri, trendisetteri, samppanjedi ja siperianwhisky. Koiraharrastus voi myös johtaa hankkimaan vinttipimeenäkoiran ja suomenajokieltokoiran.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 07:52

Minä valkkaisin valkkarin edelleenkin...

Kysyjän kommentti

varma ja toimii....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 03:17

Minä suosin edelleenkin Mustan Orjan Hirvikoiraa.
Löydät siitä tietoa googlella.

Tämän kanssa voisi jutella.
www.youtube.com/watch?v=lvD8WcrdK5o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 07:28

Eipä ollut mitään sizukka-dogia, joten nyt jäi valitsematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 07:35

Enpä ole koira ihminen, mutta jos koiran ottaisin niin sellaisen taskukokoisen pienen sievän nöpönenän.
En tunne edes rotuja paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 07:47

Ehdottomasti minulle siperianwhisky,kun on tarpeeksi tömäkkää ja oheis koirana valitsen tämän vinttipimeeksi koiran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 08:06

Jos minä valkkaisin koiraa ,se olisi joko Suomen tai Japanin pystykorva.Tai joku paimenkoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 10:22

Olen totutellut ulkoiluttamaan nyt Ozujskonpivoa..pehmeän maltaisa, rauhallinen seuraolio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 11:07

Samppanjedi kalskahtaa komealta,mutta sen 'juottaminen*voi tulla tyyriiks,pitäis opettaa kuohuvinkkuvilttikoiraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 16:32

Ennen oli Shitzu ja nyt Mittelspiz...
Jos noista pitää valita niin siperianwhisky olis mieleisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 18:39

Kyllä näistä pieni ja ärhäkkä jackdanielsinterrieri on miun maun mukkaan.....HIK!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 16:37

Viskiä kiitos, kyllä minä tuon Siperianwhiskyn otan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:58

Ehdottomasti lapinkullannoutaja. Ystävättärelläni on kirjaimellisesti muuten ollut sellainen.
Hänellä oli tapana viedä mökille mennessään aina laiturin kupeelle oluet kylmenenään.
Istuivat sitten kaverinsa kanssa saunan rappusilla ja harmittelivat kun ei ollut tullut sitä olutta laitettua sinne viilentymään. Hänen noutajansa nousi makuupaikaltaan ja löntysti rantaan. Tuli Lapinkulta hampaissaan ja tipautti sen emäntänsä eteen. Lähti uudelle reissulle ja toi kaverille kanssa. Emäntä ei itse muistanut että sinne oli jäänyt edellisviikonlopusta vielä juomatonta olutta, mutta tämä viisas noutaja pysyikin laskuissa paremmin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 09:44

Pluto pehmoleluna lastenlapsella on minun suosikkini.
Ja sitten tietenkin pikkukakkosen Ransu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:22

Mäyräkoiraa en ainakaan huoli, kun ne peijakkaat näyttävät tuon tuostakin heittävän pahvisen nahkansa tuonne luontoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 12:46

Eniten kiehtoo tuo suomenajokieltokoira, jos vaikka saisi järjestystä liikenteeseen (kaaharit kuriin, samoin j..pot ja muut vastaavat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 00:41

Itselläni on Shih Tzu, eikä ole moittimista, mutta Shetlannin lammaskoira on aina ollut mun suosikki :)