Kysymys kissojen omistajille

Onhan kissallasi tarpeeksi virikkeitä?
www.youtube.com/watch?v=Kpzy...Q&NR=1

Lisätty: 31.05.2011 - 12:10

Tuo on ammattilaisen kuvaama video ja hänellä on noita videoita vaikka kuinka paljon. Jossain videossa, en muista oliko se tuo vai joku toinen, ruutuun tuli kysymys, että "jos haluat tietoa videon taustoista, klikkaa tästä", kieli oli tietysti englanti. Klikkasin ja sieltä tuli video hullunhauskasta perheestä jolla nuo kissat ovat.
Noilla on paljon tietoa kissoista ja niiden kasvatuksesta. Opettavia videoita, vaikka ei kieltä osaisikaan.
Mitään viruksia en noissa videoissa ei ainakaan minusta ole.
Harmittomia, mukavia videoita, jos pitää kissoista.

Tässä oikopolku lataajaan www.youtube.com/user/TheMeanKitty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2011 - 07:21

Itselläni on 3 kissaa ja virikkeitä löytyy. Laumaan kuuluu myös pieni koira, jonka kissat ovat ottaneet hyvin kaverikseen, puskevat koiraa ja pesevät sitä vähän väliä. Hauskoja tapauksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2011 - 01:42

En omista kissa, mutta vastaan silti. Kissalla voisi todellakin olla enemmän virikkeitä. En ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan. Ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne sitten tulevat kotiin, niin ne haluavat olla yksin, syödä ja nukkua. Toisin sanoen: kaikkia näitä ominaisuuksia joita nainen rakastaa kissassaan, hän vihaa miehissä! Miksi, voi miksi meitä näin sorretaan! Lisäksi mykkä kissa on mauton!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 06:54

Keväällä eräs kulkukissa yritti päästä taloksi. Mamma antoi sille huutia lehtiharavalla. Eipä ole näkynyt sen jälkeen pihapiirimme lintujen pesiä vaanimassa. Kissa on petoeläin!
Papitin youtube avasi kuvan ja alkoi latautua uudelleen joten empä tiedä mitä "yritit syöttää"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 07:44

Meillä on kaksi kissaa perheenjäseninä. Heillä ei ole edes murto-osaa noista virikkeistä, mutta vaikuttavat sangen tyytyväisiltä elämäänsä. Huomenna mennään taas kissojen Lintsille eli mökille. Siellä sitä puuhaa riittää. Mukava seurata sitä menoa. Mjau!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 09:32

Meillä on myös 2 kissaa. Heillä kyllä on virikkeitä löytyny tämän tästä.Nyt niitä löytyy paljon ulkosalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 11:44

Kyllä kissoilla riittää mielikuvitusta ilman moista hökötystäkin. Meidän kollin mielestä ainakin isännän varpaat ovat aamulla peiton alla mielenkiintoiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 11:49

Meidän kissalla on kyllä melko paljon leluja ja yksi raapimapuukin..
Mutta nyt puhun kissasta joka pitää enemmän minun tavaroistani kynät ja pienet muutkin esineeni saa kyytiä, nukkumapaikakseen on kyllä öisin valinnut minun jalkani ja päivisin nukkuu jos on avoin pahvilaatikko tai ikkunalaudalla..
Ikää tällä Kismett neidolla on jo 16 vuotta ja silti jaksaa vielä leikkiäkin, mutta taitaa kyllä useimmiten olla vaan makuulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 13:08

Ton häkkyrän kanssa ei tarvitsis TVtä lainkaan,viereen akvaario olisis tuplat seurattavaksi ja ihaltavaksi kissan sulavaa liikettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:06

On ollut Misse ja Pia kissat ja tarpeeksi virikkeitä heille on löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 19:38

Kyllä kissallamme pitäisi virikkeitä olla enemmän,mutta jos noin valtaisan rakennelman laittaisimme meille emme itse enää mahtuisi kotiime.Leikitän kyllä kissaani päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 23:09

meillä täällä kolme kisulia kaikki aivan ihania .Ville on tossa minun brofiilissa sitten kille ja nassu.Asuuvat meidän 65m2 alakerrassa siellä niillä vapaus. Tuleevat talvisin yläkertaan meitä katsataan kun ovi sinne raollaan ja aika pitkää.Kesällä saavat vapaasti kulkea ulkona ja pyytää.Omassa alakerrassa ne saavat pallojen perässä leikkiä, keinua, istua ikkunoilla ja katsella ulos. Voivat nukkua jos huvittaa niin mekin, ilman häiriintymättä.Kissa maatilalla hyöty eläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 23:12

Ei ole kissaa.Jos kissa olisi saisi tyytyä pienempiin virikkeihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 04:58

Kaksi siistiä sisäkissaa löytyy. Omassa huoneessa elävät, ja virikkeitä heillä on joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 19:45

Ei kissaa, mutta virikkeitä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 12:49

Meillä on ollut aina kissa. Nyt on aika, ettei kuulu kehräystä eikä tassujen hentoa töpsötystä. Kaikilla kissoillamme oli vaikka mitä leluja. No, ulkoa tuotiin kaikki mahdollinen meille nähtäväksi.Yksi kissamme toi koirallemme aina saaliinsa.Koira katseli kauhuissaan, että mitä tuolle nyt pitäisi tehdä.Isäntä ja koira menivät yhdessä hautaamaan erämieskissamme tuliaiset.
Kissa on siitä mukava eläin, että se tekee juuri sitä, mitä se lystää. Kissoja ei varsinaisesti voi kouluttaa. Mutta namipaloilla nekin oppivat jotakin.
Tämä on tosiaan outo tilanne, kun kukaan ei makaa tietokoneen vieressä häntä viuhtoen, sekä välillä tassulla koittaen kuvaruutua ja näppäimiä.Tulostimen päällä oli suorastaan pakko olla aina kun emäntä napsutteli.Kun oli tulostettavaa, niin kissa vastaanotti paperit ja ihmetteli pää kallellaan tätä tekniikan ihmeellistä maailmaa.
Eläimet ovat tosi ihania ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:26

Meillä oli kaksi kissaa ja niille riitti virikkeeksi ulkona lintujen ja hiirten jahtaaminen. Toinen oli niin innokas metsästäjä, että nappasi kerran lumikon ja monta oravaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 00:46

Minulla on 2 kissaa, hei onttopohjaoy: minä rakastan justiin sen takia kissojani, koska niitten kanssa ei tarvi riehua koko ajan,eivätkä niin huomionkipeitä, paitsi näissä minun kissoissani on jotain vikaa kun koko ajan puskemassa ja sylissä niin kuin nyt kun istun tässä koneella.
MUTTA SIIS KYSYMYKSEEN: Minä en valitettavasti voi päästää kissoja ulos kun vieressä on autotie ja juna-rata. Ehkä sitten joskus jos muutan omakotitaloon. Mutta kissoillani on toisensa, riehuvat yleensä keskenänsä ja minulla on 20 neliömetrin varasti, jossa kissat tykkäävät riehua ja kiipeillä.