Anniskelu aamu Allegrossa?

Tulipa puheeksi, että mahtaako tarjoilu (olut) pelata kun juna lähtee klo 6.50 aamulla Viipuriin? Ei sillä että siihen aikaan kauhea jano olisi mutta tulipa puheeksi ;-)

Avainsanat: tarjoilu allegro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 20:41

Löytyyköhän tuolta vastausta ?
www.vr.fi/fi/index/ulkomaat/...nassa.html

Ravintolavaunujen aukioloajat

Ravintolavaunujen ovet aukeavat heti junan lähdettyä laiturista ja ravintola on avoinna aina pääteasemalle saakka.
Yöjunien ravintolavaunut ovat suljettuina klo 02-04 välisenä aikana.

Ravintolavaunujen anniskeluaika on klo 09.00-01.30. Poikkeuksena Allegro-juna, jossa anniskelu alkaa heti junan lähdettyä Helsingistä.
www.avecra.fi/?cmscid=95
service.vr.fi/CMS/henkilolii...Tunnus=TPB

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 20:50

www.vr.fi/fi/index/ulkomaat/...nassa.html

kellonaikoja ei löytynyt, mutta näillä näkymin uskon pelaavan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 22:14

Just vähän aikaa stten "kehuttiin" HSn jossain jutussa(en valitettavasti muista kenen kolumnistin) Allegron palvelua ja tarjoilua,venäläinen henkilökunta tarjoili jos huvitti ja piti raflaa auki silloin kuin viitsi taikka sitten ei.Vähän epävarma fiilis jäi Allegron palveluista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 12:16

josko ottaisit mäyräkoiran mukaan.
ei ilmene ravintolatarjoilun aikataulut noilla Allegron sivustoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 31.05.2011 - 15:02

Mentiin joku aika sitten laivalla Ruotsiin. Kaupathan aukevat vasta sitten kun laiva lähtee satamasta joten turvauduimme omiin eväisiin. Suosittelen myös junaan vastaava varustautumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:02

Murheet ne ovat jokaisella ja jano kova ennen liikkeelle lähtöä. Oma pieni pullo mukaan, niin juttu järjestyy,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 04:55

Ei siellä oluella pärjää. Konjakkipullo laukkuun mukaan, näin vältyt vatsan väänteiltä. Bakteerikanta siellä on eri kuin meillä. Pienet hörpyt aina välillä, paras lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 19:40

Onneksi ei jano pääse yllättämään Allegrossa.