oisin 14 v tyttö ja haluisin mansikkamaalle töihin. ei nyt ehkä ihan koko kesästä hommaa, oisko mahollista? ikäraja taitaa olla 15

ja paljon se palkka ois?

Avainsanat: apua nopeasti kiire mansikkamaa töihin lahti hollola help apua nopeasti kiire mansikkamaa töihin lahti hollola help

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 20:06

Marssit vaan suoraan tiln omistajan pakeille ja kysyt työmahdollisuuksia. Kyllä sinun ikäisesi voi jo muutaman viikon ainakin 6 tuntista päivää tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 20:34

Olet kyllä innokas työn hakija vaikka noin nuori oletkin,muista suojata pää hyvin auringolta ja juoda paljon,jos hommiin pääset.Niistä palkoista en osaa kertoa mitään,ne maksaa kai kerättyjen kilojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 21:01

Marssit sisään ja kysyt heiltä palkasta ja muusta, jos olet pirtsakka saattaa ottaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 21:37

Ei kun Googlaamaan, meilaamaan ja soittelemaan:
www.google.fi/search?q=mansi...=firefox-a
www.google.fi/search?hl=fi&a...54l154l0.1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 21:59

Reippaasti vaan kysymään töitä..Kyllä minun lapset olivat sinun ikäisenä mansikoita poimimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 22:43

Reippaasti mansikkatiloille kyselemään töitä, vaikka pääsisit muutamaksi viikoksi, niin sekin on jo työkokemus ja reippaita nuoria tarvitaan aina.
Ohessa muutamia avoimia työpaikkoja;
avointyopaikka.fi/avoimet-ty...kanpoimija

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 23:02

Maatilat katsasta tietokoneen välityksellä,käy jos mahdollista tai soita puhelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:01

Kyllä Sinä löydät töitä, kun nopsaan käyt härkää sarvista kiinni, ei niitä mansikoita napsussa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 04:51

Menet vain tilan omistajan juttusille. Kyllä hän osaavaa työvoimaa palkkaa, jos sinulla on kiinnostusta. Kerrot olevasi reipas ja ahkera poimija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 14:11

Ei muuta kuin kysymään vaan ja rohkeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:29

Oletko kysynyt sieltä Koivistoiselta, jos sinne pääsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 20:56

Kukaan ei tule kotoa hakemaan töihin. Itse on oltava aktiivinen ja rohkea. Soita, mene tapaamaan mansikanviljelijöitä paikan päälle, jotta he näkevät, mikä olet.Ole reipas.Toivotaan hyvää työonnea!