Helppoa rahaa.

www.alibi.fi/uutiset/aiti-ja...jai-1-euro

Avainsanat: raha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 17:01

Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee, ainakin jos jää petoksestaan kiinni.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 17:10

niitä vierähän , joita saarahan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 17:35

Äijä pahalla on ollu kallihit morsiot!??
Voipi kehua että oli kallista vikkei saanukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 18:19

Näitähän juttuja on pilvin pimein, mies reppana rakastuu petolliseen naiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 18:20

"Pöljimmän evväät ne ensimmäisenä syyvään. " Kainuulainen sananlasku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 18:56

Vaikka linnaa tulikin naisille,ei mies polo varmasti koskaan saa noita rahojaan takaisin,ellei sitten valtio korvaa.Mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:12

No johan on äijäparka ollut sinisilmäinen ja hyväuskoinen. Sitä se teettää kun hurmaantuu liiaksi kaikenmaailman kaksilahkeisiin auervaaroihin ja hametta kantaviin geissoihin niellen kaikki näiden valheet pureskelematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:23

Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Nyt kävi hyväuskoisuus miesparalle kalliiksi. Vaan eipä ole ensimmäinen laatuaan tämä tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 23:20

Näitä huijareita on mailma pullollaan jos naiset sitten miehet. Milloin ,missäkin. Pitäkää varanne.Tiedän useita minäkin. Varttuneemmet ovat helpointa saalista.Huoli omista .Kyllä osaavat puhua ja luvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 01:13

Täältä saa helppoa rahaa, vaikka kuinka paljon:
www.get-paid.com/

Lisää tienestiä esimerkiksi täältä eli miten ansaita rahaa netissä?

Ajattus oli tehdä sivut joista olisi apua aloittelijalle, mutta toivottavasti myös “päälle päsmärit” saavat jotain uusia ajatuksia.

Näin tienaa itsellesi helppoa rahaa.
Se on hyvin helppoa ja yksinkertaista.

Mitä tämä sitten oikein on? Kerron lyhyesti PTC= Paid to Click sivuista. Netissä on lukuisia sivustoja, jotka tarjoavat kyseistä palvelua. PTC- sivut maksavat sinulle rahaa kun käyt klikkaamassa mainoksia.

Miten se on mahdollista? No netti on pullollaan yrityksien kotisivuja, nämä yritykset maksavat PTC- sivulle jotta nämä näyttäisivät heidän sivujaan. PTC- sivut maksavat taas sinulle kun klikkaat mainosta. Yksinkertaista vai mitä?

Nyt varmaan mietit paljonko tällä voi tienata rahaa? No se riippuu sinusta kuinka paljon haluat tienata. Sanon nyt kuitenkin suoraan että tämä ei ole rikastu hetkessä menetelmä. Tämä vaatii pitkää sitoutumista ja omaa aktiivisuutta.

Onko tämä turvallista? Minä mietin samaa asiaa pitkään ja luin aiheeseen liittyviä keskusteluja. En löytänyt yhtään viestiä jossa tästä olisi ollut jonkinlaista haittaa tai ongelmaa. Enkä itsekään ole havainnut mitään poikkeavaa. On kuitenkin pidettävä asian mukaiset suojaus ohjelmat kuten virus-ym. Ajan tasalla eli uudet päivitykset kaiken varalta. Yhteen sanaan törmäsin joitakin kertoja ja se oli scam = huijaus. Tämä tarkoittaa, että jotkut PTC-sivut eivät ole suorittaneet tilitystä sinun tilille pyynnöstäsi huolimatta. Laita ns. PTC-sivujen mustan listan tämän sivun loppuun.

Miten pääset alkuun. Aivan aluksi sinun pitää avata ns. nettitili, jonne PTC-sivut voivat maksaa kertyneet varasi. PTC-sivut maksa yleisimmin AlerPay ja PayPal tileille (linkit alla ). Tilin avaaminen on aika helppoa seuraa vain ohjeita. Perustilin avaus ei maksa mitään.

Alerpay.com

PayPal.com

Seuraava vaihe on siirtyä ansaitsemaan rahaa. Klikkaa alla olevia linkkejä ja rekisteröidy. Sinun ei tarvitse antaa mitään henkilö kohtaisia tietoja. Vain käyttäjä nimi, salasana ja sähköposti osoite. Joillekin PTC-sivuille annetaan myös nettitilisi sähköposti osoite. Tämä on siksi että PTC-sivut voivat lähettää maksun tilillesi automaattisesti.

Laitan tähän esimerkin kuinka kaikki toimii käytännössä ja huomaat referallien merkityksen.

» sinä klikkaat 10 sivua per päivä = $0.10
» 20 referrals klikkaa 10 sivua per päivä = $2.00
» sinä tienaat päivässä = $2.10
» sinä tienaat viikossa = $14.70
» sinä tienaat kuussa = $63.00

Mitäs jos sinulla on 20 tai enemmän omaa referaalia ja 500 vuokrattua referallia sen on hyvinkin mahdollista.

Sivun lopussa on muutama vinkki jos sinulla ei ole omia referreja.

( Alla olevat eivät kuulu mustalle listalle. ) Haluatko www-sivuillesi kävijöitä? Hyvä. Tässä alla on kaksi paikkaa johon voit laittaa kotisivusi osoitteen. Klikkaa kuvaketta.

—————————————————————————————

Mahdollisuuksia *****
Onko sinulla kotisivut tai verkkokauppa ja haluat lisää kävijöitä?
Voit esitellä sivusi täällä olivat ne sitten suomeksi tai englanniksi.
Sivustolla on yli 400 000 käyttäjää ympäri maailmaa.
Varma maksu 100% n. 4-7vrk.Saadut maksut.1.2.3.
$0,30 jokaisesta 1000:sta sivusta (1000 sivua on max./pvä.)
(1000:en sivun selaus kestää noin 8h noin niiku tiedoks vaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 04:18

Siinä taas yksi hyväuskoinen, ei pitäisi uskoa kaiken sortin eukkoihin. Pappa parka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:54

Luin juuri eilen illalla tuon surkean luvun lehdestä ja olinpa hiukan kateellinen, miksei tuo vaari osunut
kohdalleni, minulle olisi riittänyt vähempikin ja pienimmälläkin summalla olisi voinut lakanoiden väiin
päästä. Miten minulla käykin niin huono tuuri, olen katellinen.
Mutta sydän on paikallaan, voi pappa ressukkaa, naiset ovat kavalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 14:06

Toivottavasti tuo leikki oli hintansa väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:22

Niinpä. Miehethän ovat yleensäkin sokeita ja kuuroja sekä tajuamattomia naisen edessä.