Pelkäätkö kuolemaa ?

Jos pelkäät häviät sille. Minä halveksuin sitä ja voitin ! (toistaiseksi) Sanoisin vaan että ei käynyt Soini katsomassa eikä kukaan muukaan sosiaaliviranomainen. Kyllä tämä yhteiskunta on hanurista. Nyt on myytävä asunto kun ei rahat riitä jukulauta. Mutta taas kerran on otettu pensselit sannasta ja putsattu. olen minä niin uppiniskainen ukko. LYÖKÄÄ lujempaa yhteiskunta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 14:48

Mitäpä tuota murehtimaan?
Se tulee kun on tullakseen, eikä murehtiminen sitä ainakaan loitommaksi siirrä.
Toivottavasti saat hyvän hinnan asunnostasi, että ei tarvitse kovin kituuttaa jatkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 14:54

En pelkää kuolemaa. Suhtautumiseni kuolemaan muuttui hyvin rauhalliseksi ja luonnolliskesi sen jälkeen, kun näin miten isäni suhtautui asiaan tietäessään elävänsä enää vain muutamia päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 16:57

En pelkää, iän myötä olen huomannut, että suhtautuminen kuolemaan on muuttunut oleellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 18:10

En pelkää. Olen ollut molempien vanhempieni vierellä lähdön hetkellä ja saanut heidät hyvästellä, kun on tullut lähdön hetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 18:29

En pelkää kuolemaa. Olen jo hyvin nuoresta pitäen tiennyt, ettei kuolemaa itse asiassa edes ole. Maallinen tomumajamme vain vaihtuu toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:06

Siteraan Juisea,en pelkää kuolemaa,mutta en halua olla paikalla,kun se saapuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:20

En pelkää sillä silloin kun kuolema saapuu kotiovelleni toivotan hänet tervetulleeksi tietäen, että nyt on minun vuoroni jättää se tomuinen arkku jota ihmisruumiiksi sanotaan, mutta jota kukaan ei voi kantaa mukanaan ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:53

jos pelkää kuolemaa, ei voi elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 23:25

Mitä sitä pelkäämään.Ainoa keino säästää aikaa on käyttää sitä oikein.Jokainen kallisarvoinen tunti on timantti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 01:09

Olen ollut monta kertaa lähellä kuolemaa ja esimerkiksi koomassa, kun auto ajoi päälleni. Ihmeen kaupalla olen niistä selvinnyt ja olen kyllä luullut kuolevani, mutta en ole sitä koskaan pelännyt, koska kerranhan se vain kirpaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 04:09

En pelkää, rakastan elämää yli kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 10:20

Ei sitä varmaan monikaan sinällään pelkää, mutta ei haluaisi luopua elämästä. Tuleehan se varmaan omalla kohdalla olemaan jotenkin mielenkiintoinen ja uusi kokemus. Muuta vain kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 11:32

Pelkään, etten ehdi olla turvallinen isä lapsilleni ja nähdä heidän kasvavan. Pelkään, etten ehdi olla rakastava ja hyvä aviomies vaimolleni. Pelkään, etten ehdi tutustumaan niihin ystäviin, joilta opin elämän suuria viisauksia. Pelkään, etten ehdi näkemään luonnon koko kauneutta. Tai kuulemaan sitä biisiä, joka tulkitsee sisintäni parhaiten. Tässä elämässä aika ei riitä. Omalla kohdallani pelkään kuolemaa vain, kun se kohdistuu läheiseen ihmiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:48

En uskaltaisi elä päivääkään ilman Jumalaa, joten en uskaltaisi kuollakaan ilman Jumalaa.
Kyllähän meistä jokainen varmasti joskus edes hetken ajattelee omaa kuolemaansa, koska se on outo ja
tuntematon, mutta sen ajatuksen jälkeen muistan Jeesuksen sanoneen, että menee valmistamaan
majaa minullekin. Lohtuna on, että on niin paljon omaisia odottamassa toisella rannalla ja nyt tämä raskas
suru nuorimman ja ainoan siskoni lähdön myötä.
Mutta nähdä se rauha mijkä hänen kasvoillaan oli kun kävin häntä viimeisen kerran katsomassa,niin tiesin,
että hänen on hyvä nyt ja me tapaamme vielä. Olemme kaikki matkalla vielä täällä, mutta meillä on
kuoleman voittaja ylösnousseena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 14:03

Tulee, jos on tullakseen. Antaa hevosen murehtia, koska sillä on iso pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:18

En pelkää. On liian läheltä vienyt rakkaita, itse lähden sitten kun se aika tulee.
On sinua taas koeteltu, mutta hyvä että yhä edelleen porskuttelet.