Kehno luisto?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p2

Avainsanat: sukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2011 - 10:29

No jokos se ehti sivakoimaan Pohjanlahden yli? Kuva on sen verran epäselvä, etten pysty sanomaan hiihteleekö kuvassa sama heppu, jonka näin Tukholmassa 14.5. Silloin hänellä oli lisävarusteena jääkiekkokypärä. Ei raukka liene vielä silloin osannut päättää lajia. No, onneksi me suomalaliset näytimme pojalle tietä - nimittäin ettei ruotsalaisista vaan ole lätkän pyörittäjiksi. Kaiketi sitten vaihtoi tyysti hiihtäjän ja vieläpä perinteiseen tyyliin. Jonkun pitäisi mennä opettamaan pojalle suunnistusta: kuinka kauan raukka lienee ensin hiihdellyt ympyrää Tukholmassa ja sitten Helsingissä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 23:26

siinäs näette, Hesassa voi harrastaa murtsikaa vaikka Juhanukseen asti jos haluaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 23:31

Tai sitten joku "überhauska"ja omaperäinen polttaripila,kaverit lähikatolla räkättämässä ja videoimassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 03:16

Meitä on moneen junaan... heh, heh... Pitäiskö kokeilla jos suksi vaikka luistais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 07:15

Hauskaa oli varmaan seurata tuota hiihtäjää, siinä on varmaan jostain vedonlyönnistä kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 07:57

Jollakin suksi luistaa kesät talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 08:45

Jos on jäänyt talvella hiihdot hiihtämättä, niin sitten hiihdetään kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:30

Jonkinlaisiin Häähumuihin yhdistän tuon hölmöilyn ja huvin. Olen ilmielävästi nenäni alla nähnyt kun karvalak ja talvivetimet päällä 25+lämmössä vanhoilla lenkkisuksilla hiihteli reppuselässä.Oli aika työlään näköistä verrattuna talvihiihtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 12:50

On tainnut miehellä mennä vuodenajat sekaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:18

ystäväni joutui hiihtämään kauppakeskuksen käytävillä omissa polttareissaan ja rahaa tytölle ropisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:37

Pääsihän tempullaan ainakin valokuvamannekiiniksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 23:23

Kyllä näköjään hiidetään keli,kun keli..taisi tämä luisto mennä kävelyksi suksien kanssa...hauskaa oli varmaan porukan katsella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:11

Tuohan on hyvä, ei ainakaan tarvitse antaa eikä pyytää latua.