Onko itävyys ollut hyvä?

Teillä jotka purkkiin tai maahan jotain laittaneet kasvamaan.

Avainsanat: itävyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 22:48

Nakkelin oikopolun varteen pari pussia kukkien siemeniä, eikä mitään näy.
Eivät taida jaksaa nousta rikkaruohon yläpuolelle?
Yksi tavallinen itämään päässyt ruokasipuli voi hyvin, mutta sille kaivoin pikku kuopan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 23:29

mitään en maahan laittanut,
mutta pihalta olen nyppinyt ainakin ziljoona terhakkaa vaahteran tainta,
eli ainakin ne ovat itäneet hyvin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 23:35

Vaahtera vallan vallaton itämään;mulla on nakeltu satoja sipuleita mullan alle sekä rivi perunaa ja salaatteja,ens viikolla pitääs pistää harso pistää harso päälle,ettei pakkanen tule ja tee temppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 06:08

Kyllä on itänyt kukkasiemenet hyvin, mutta nyt on sade niitä vähän listinyt, jos sateet jatkuu niin joudun ostamaan taimia tilalle kun en ollut varautunut että vesikasveja pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 07:36

muutaman auringonkukan ja hajuherneen siemenet ovat itäneet hyvin purkeissa, ja kukat minkä paikkoja olen vaihdellut maassa ovat hyvin lähteneet kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 07:55

Ei ole vieläkään purkkeihin tullut mitään laitettua, edelleen kesäkukkaset ovat kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 08:51

Auringonkukan siemeniä kylvin mökillä maahan jokin aika sitten enkä ole sen koommin käynyt paikalla, joten toivon että olisi edes muutama alkanut itämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:14

Minun siemeneni ei ole löytänyt hedelmällistä maaperää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:27

Krassit ja kehäkukat voi oikein hyvin.

Taidan kerrankin onnistua kukkien katselussa.

Itse en niitä istuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:32

Kyllä ne yleensä itää aika hyvin. meinaan kylvää uudenkuun aika ensiviikolla juurikkaita. peruna ollut ennen vappua jo maassa.Penkit on ajettu kyllä jo moneen kertaan.Orvokit komeilee ja on isoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 12:49

Lapseni kehui että hyvin on itänyt hänen kukkasensa purkissa, tekee tuon elämänsä ensimmäistä kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.05.2011 - 15:25

Perunat kasvaa kohisten. Porkkanat ja herneet, salaatit ja yrtit puskevat vauhdilla päätään mullan alta. Perennapenkit kukoistaa ja puissa on jo isot lehdet. Kevät on sitten mukavaa aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:34

Samettiruusut, jotka siskolikka ehti laittaa itämään, ovat kovassa vauhdissa kasvamaan ja kukkimaan
aikoinaan.