Onkohan ylläpito tehnyt ulosmarssin, kun ei tässä taannoin vastannut kysymykseeni?

Yllättäin minulta katosi erään napsulaisen viestit, ja kun kyselin sitä ylläpidolta, en saanut vastausta.

Avainsanat: kadonneet viestit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 22:50

Onko kyseisellä napsulaisella vielä tili auki?
Jos on, niin taisit kysyä liian vaikean kysymyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 23:37

Saattaa toimia hitaasti YPn vastaukset tai jos uudistat kysymyksesi/viestisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 03:14

Laita uusi viesti ylläpitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 07:33

myös itse voi poistaa omia kirjoittamiaan viestejä toisen napsulaisen viestipalstalta.
( saattaa kestää joskus ylläpidon vastaus kysymykseen jonkun aikaa )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 07:53

Taitavat olla jo kesälomalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 08:59

Loma se kuuluu ylläpidollekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:25

Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee... Niinkin voi käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:36

Jos niitä kyselee niin kaikki katoo. Jäljitä hilaa niinkuin jälkikoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 10:54

jos noita viestejä haluaa säilyttää varmasti ja itselleen arkistoida
niin parasta kopioida ne heti tuoreeltaan jonnekin tiedostoon omalle kovalevylleen
(ja siitä tietysti varmuuskopiot asianmukaisin välein)

Napsuun ei liity edes minkäänlaista lupausta tekstien säilymisestä ikuisia aikoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 12:55

Joskus menee aikaa vastauksiin, odottelehan kiltisti vielä..
Monet jo niin tohkeissaan lomistaan että tuokin saattaa viivyttää vastauksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:32

Sitä sopinee kysyä heiltä.