Sunnuntainratoksi vesisadetta, saa lötkötellä kokoillan, Entäs siellä ?

Avainsanat: sataa lötköttely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 17:53

Paistaa mukavasti. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 17:55

Eipäs täällä sadakaan, käytiin koiralenkillä pari tuntia Seurasaaressa ja mukava lenkkeilykeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 18:10

Sataa, sataa ja ropisee.
Lämpimästi mökin terassilla katselen luonnon virkistäytymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 18:16

Pilviseltä näyttää, eipä haittaa vaikka sataisikin sillä vietän iltapäivän sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 18:48

Aurinko paistanut ja hellinyt lomalaisia tänäkin päivänä. Täällä Hvarin saarella +26 astetta ja pientä tuulta joka sopivasti vilvoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 19:10

Aamupäivän oli pilvistä, puolilta päivin aurinko alkoi paistaa täydeltä terältä ja edelleen paistelee, lämpötila vain +15 terassin varjoisassa nurkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 20:01

Vettä ropisee, ollaan neljän seinän sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 20:37

Sataa sataa koko päivän, kotona sisällä elokuvia katsellen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 21:35

vettäkin nakellut, mutta nyt tauko ja sadepilvet siirtymässä muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 22:30

Ei tarvinnut lötkötellä eikä pötkötellä. Sen sijaan kyyrin ja kuokin ihan mukavassa ilmassa.
Nyt sitten kärvistelen kinttujeni takia - tasan ei käy onnenlahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 23:43

sateenropinat tuli vasta illalla, päivä meni pilvipoutaisessa (melko viileässä) talkoillessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 09:00

Sateesta huolimatta kävin laittamassa sukuhaudat kesäkuntoon ja istuttelin äitini pihamaalle kesäkukkaisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:24

Sataa, sataa ropisee, mutta maanviljelijöille se sataa laariin, minulle vain kevätnurmelle.