Kuvan koneen käyttötarkoitus?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...Tammisaari

Avainsanat: mihin käytetään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2011 - 00:59

Eikös se ole miinojen raivaukseen, räjäyttämällä ne noilla maata piiskaavilla kettingeillä.

Kysyjän kommentti

suomalainen keksintö, miinanraevooja se on, on ollut käytössäkin tynkäjukojen maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 22:35

Oisko miinaharava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 23:43

Minustakin se on armeijan miinaharava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:52

Kahlekuninkaan kauhistus. Irti pääse en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 10:38

Jos ketjujen päissä olevat *möykyt* ovat lukkoja,voisi olla paikallisen Houdinin treenausvehje...muuten,omituinen ilmestys.Maataloudessa myyrien pelotusvehje?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 10:42

rauhan miehenä sanoisin että joka kodin "yleistalouskone",

sillä piiskaa kätevästi muijan, mukulat, matot ja mikä ettei naapurin ukonkin jos toraisaksi heittäytyy ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 10:57

Ei aavistustakaa kait se miinojen etsintää kehitetty kone.Tai sitten ei. On tuo minkä aikaisemmin kuvan alle kirjoitin.Arvaukaisa täysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 13:36

Täysi mysteeri minulle.........ehkä tämä joskus saa selityksen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 17:34

Aivan outo masiina mulle, en tiedä. Jospa se sitten on miinojen raivaukseen tarkoitettu laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 20:23

Repisköhän noi ketjut maasta jotain rikkaruohoja, pieniä puuntaimia tms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 20:52

Ihan on selvästi ketjukauppias tullut torille traktorilla myymään tuotteitaan kauniisti on jopa ripustettu...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.05.2011 - 16:00

Kyllä tuossa on kyseessä maamiinojen raivaukseen käytettävä kuorma-auto. Kuljettaja istuu auton toisessa päässä suojalevyn takana ja peruuttaa pyörivät ketjut edellä miinoitetulle alueelle. Ketjut räjäyttävät miinat ja sitten komppania pääsee etenemään turvallisesti maastossa.