Hyvää matkaa?

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....huu-kiukku
Oletko joutunut odottamaan lentoasi tuntikausia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 15:15

Suhteellisen paljon olen matkustellut, mutta odotusajat pääsääntöisesti ovat olleet normeja. v. 2005 matkalla Goalle, oli välilasku Dubaissa, ja välilaskun jälkeen siirryimme koneeseen, siinä vaiheessa kaikki ok, mutta emme päässeet jatkamaan lentomatkaa, kun koneen keinohorisontti rikkoontui. Koneessa osottelimme Dubain kentällä 6 tuntia, enää ei kentälle päästetty takaisin, keinohorisontti lennätettiin kuulemamme mukaan Bruneista, ja sitten vielä etsittiin teknikkoa, joka sen pystyy asentamaan.
Missään vaiheessa ei lentohenkilökunnan käytös ollut tuollaista, kuin linkissäsi, vaan Finnairin henkilökunta tiedotti kaiken aikaa tilanteen, oli ylimääräinen ruokatarjoilu ja vesitarjoilu myös. Tosin ajat olivat toiset tuolloin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 15:16

Olisvat vaihtanut matkustajat myös, kuten miehistön, tasapuolisuuden nimissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 15:50

Yleensä ovat lennot pysyneet aikataulussa. Kerran ainoastaan matka on viivästynyt parilla tunnilla, kun jouduimme kovien vastatuulien vuoksi tankkaamaan polttoainetta Portugalin kentällä, olimme matkalla Kanarian saarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 17:12

Ikävää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 17:32

En usein. Joskus 80-luvulla pari kertaa oli muutaman tunnin viivästys matkalla Alpeille. Pari vuotta sitten matka myöhästyi vuorokaudella, kun catering-auto oli ajanut lentokoneen kylkeen. Onneksemme saimme ylimääräisen lentoyhtiön kustantaman vuorokauden lomakohteessa, niille jotka joutuivat odottamaan Seutulassa ei tainnut olla yhtä mukava juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 18:06

Tuo on ikävää matkustajille, itselleni ei ole noin käynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 21:40

yleensä on ollut kyse muutamasta tunnista kun kohdalleni on sattunut viivästyksiä, enkä niitäkään ole joutunut koneessa istumaan vaan mukavasti terminaalissa napostelemassa jotain yhtiön piikkiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:23

Matkustajia on varmasti kiukuttanut. Muutamasti koneen lähtö on viivästynyt, muttei sentään näin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:42

Kohtalon arvaamattomia tekijöitä. Vesille venosen mieli!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 12:49

joskus tannoin välilasku Budapestin kentällä, vain parituntia piti kuumassa koneessa odotella ja sekin oli tuskallista , ruokalähetys oli myöhässä, mutta eipä sitä pöperöä olisi kannattanut odotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 22:20

Vain kerran ei iltalentomme lähtenytkään Haniasta niinkuin piti. Yöseudun sitten notkuimme siellä. Koneessa oli joku pikkuvika mutta ei kuitenkaan noussut ilmaan. Toinen kone toi Suomesta osan ja taas matkaan. Se oli sitä aikaa kun Finnair mainosti: Yöksi kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 10:01

Onhan sitä joskus joutunut muutaman tunnin kentällä notkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 17:02

Kerran Lento päättyi Jyväskylän sijaan Ouluun.
Lento lähti Helsingistä, vaikka sankka sumu oli tiedossa Jyväskylässä,
mutta meidät vietiin hotelliin, jossa on hyvä illallinen meille tarjolla ja
muistaakseni 20 markkaa rahaa, höyhenpehmeä peti.
Aamulla pääsimme Jyväskylään, josta kone jatkoi Helsinkiin.
ei mitään haittaa ollut. Vuosi oli 1957. Lentäjä oli sama
mikä Koivulahdessa tuli alas.