Kuva-arvoituksia

1.Mikä tämä on? www.napsu.fi/matkailu/matkak...%20Alamein

2. Onko tämä todellinen lentokenttä? maps.google.com/maps?f=q&...h&z=17
En muista moista nähneeni. 150m. pitkä ja ilmansuuntamerkinnät pielessä?

3. Miksi nämä rakennukset eivät näy Goolemapsissa? www.napsu.fi/matkailu/matkak...%20Alamein
Niiden pitäisi olla edellisen lentokenttäkuvan lähellä, museossa olevan Spitfiren takana, kuten tässä kuvassa näkyy. v6.cache3.c.bigcache.googlea..._counter=1
Spitfiren siivet erottuvat G-mapsissa "lentokentän" alla olevassa museossa oikealla laidalla.

Lisätty: 04.06.2011 - 15:54

Ensimmäinen kuva on kuulemani mukaan hyttyskarkotin.
Nuo roikkuvat öljylampun sydämet kastetaan illalla karkotusaineeseen.

Kakkosta ja kolmosta en todellakaan tiedä. Häivytetään pari rakennusta ja lisätään 150m. pitkä lentokenttä? Saattaahan olla, että tuo kenttä siellä olikin, mutta luulisi, että olisin kiinnittänyt siihen huomiota.
Satelliittikuva on samalta vuodelta kun tuolla kävin, joten ei niitä ole ehditty siinä välissä millään rakentaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 21:46

jos tuo ykkönen on siinä museon edessä, niin siinähän on ilmiselvästi poikkaitten jalkarätit kuivumassa (vaihtoehtoisesti käytetyt sidetarpeet on pyykätty kierrätyskäyttöön)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 18:03

Egyptistä on kyse ja El Ameinistä..
taitaa olla suuntasi sinne tai olet juuri tullut ja heidän lentokone museonsa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 20:17

Kaikki kohdat; War Museum El Alameen; maps.google.com/maps?f=q&...h&z=17
/ kuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:40

Risaksi revitty jalkarätti lienee kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 11:45

vastaus tuohon eka kuvahan:
oliskohan poijaat nyppiny likoolta sukkanauhoja ja voitonmerkiksi ripustanehet porttipielehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 17:07

El Amein, Egypti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 22:16

1) Paikallinen kuivausteline - näkyy Idealsiteitä olevan kuivumassa.
2) On se - riippuliitäjien ja laskuvarjohyppääjien laskeutumispaikka
3) Kupolit kiiltävät niin pahasti, ettei niistä saada kunnon kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 16:57

Kuva-arvoitukset aina hiekko kohtani, ratkon kyllä ristikoita, mutta kuva-arvoitukset jäänevät
arkistoon.