Musiikkia lauantain iloksi

Laitahan taas linkki tai suora musiikkitoive biisistä, joka kuvaa fiiliksiäsi juuri nyt. Tämä minun "toiveeni" putkahti mieleeni jostain mielen sopukoista. Nuorena miehenä kävin tuota livenäkin ihmettelemässä. Taisipa tuo musiikillinen puoli silloin jäädä vähemmälle huomiolle. www.youtube.com/watch?v=m6ZT4JaxobY

Avainsanat: musatoive

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 13:41

Kyllä siinä on mahtanut nuorella miehellä puntti vipattaa noita katsellessa? ;-D
Minä kävin vanhana miehenä katsomassa Boney M:ää.
www.youtube.com/watch?v=fGyfxOCYvtM
Ihan samalta kuulosti kuin nuorena levyltä kuunnellessa.

Lisätty: 28.05.2011 - 16:21

Vai ei näy? Kokeillaan toista. www.youtube.com/watch?v=qvngTh-cDhM

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 14:14

Papitin Boney M -linkki oli niin tuhtia tavaraa, ettei näy Suomessa. Vaikka discoilin paljonkin kasariaikoina, ei musiikkitoiveeni liity kyseiseen vuosikymmeneen, vaikka ei tämäkään ihan uusi biisi ole. P!nkin keikalle menisin oitis, mutta siihen taitaa vielä hurahtaa muutama aika, täti on nimittäin raskaana ja synnyttää esikoisensa kohtapuoleen. www.youtube.com/watch?v=FJfFZqTlWrQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 14:47

Tätä toivettani ei taida löytyä minkäänvaltakunnan linkeistä, mutta tulee mieleen nuoruusvuosien kesätyökeikka Ruotsissa ja siellä lauantaisin Folkets Parkissa esiintyneet artistit, tuon kesän hitti oli Trio Me Bumba biisillään "Man skall leva för varandra och ta vara på den tid man har:....",

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 15:44

Onneksi kesä on vasta alullaan:
www.youtube.com/watch?v=Wnkc9h3IMUA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 18:43

Voi, io missähän ajatuksesi ovat mahtaneet nuorena miehenä seikkailla kun noita Barbarellan tytöjä olet ihastellut sekä livenä. että ilman liveä muusiikiin tasosta välittämättä... Itseeni nämä tyttöset eivät koskaan ole saaneet kipinää aikaiseksi. Syy lienee naarassukupuolessani,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 19:08

www.youtube.com/watch?v=Ji-Z...re=related

vähän vanhaa kotimaista kehiin...

kesä alkamassa ja maalaisromatiikkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 21:34

Chris Rean " Blue cafe ".
seksikkään karhea ääni Chrisillä.
www.youtube.com/watch?v=6R3T...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:34

Niin kova oli fiilis, että napsutteluun ei ollut aikaa.

Karaokessa laulelin Janne Tulkin "Sinisen taivaan sateenkaari".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 11:15

ttp://www.youtube.com/watch?v=KVKhKOh9BZo Vanha hyvä biisi. Iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 22:11

Näin sunnuntai-iltaan käy tämä:
www.youtube.com/watch?v=hfzOtbdrr10

Lähteet:
you tube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 16:55

Minulle käy nyt Kristallivirta oikein hyvin, kun ajattelen, että siellä se siskolikka on virran rannalla.