Oletko pessyt jo ikkunat?

Meillä pestään tänään ikkunat,verhot,lämpöpatterit välistä ja päältä,aika kova homma,mutta välttämätön.Nyt on mänty luovuttanut siitepölynsä,meillä on mäntyjä pihassa ja ennen ei kannata ikkunoita pestä,kun vasta männyn kukittua.

Avainsanat: ikkunoiden pesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 10:28

Parikin kertaa, vaan täällä se ei kauan auta, kun ovat taas suolassa joka istuu kuin tauti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 09:08

Kyllä on ikkunat pesty ja verhot vaihdettu..pitäisi pestä ulkopuoleta uudestaan,kun ovat jo pölyiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 09:20

Ei ole meillä ikkunoita vielä pesty, en itse kykene niitä pesemään ja mieheni pesee niin huonosti, siivooja pesee ne kunhan ehtii, hänellä on nyt niin paljon niitä ikkunanpesuja, ja vanhemmiten olen tullut sellaiseksi että en ikkunoita paljon ajattele jos ne on likaiset, jos jotakin häiritsee niin pesköön ne sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 09:30

Voi veikkonen, autostani vähänväliä. Muuten ei näy maisemat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:36

Vasta suunnitteluasteella. Samalla rytinällä pitäisi maalata ikkunapokat. Mutta kun niiiiin laiskottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:40

Kyllä on pesty, asun vilkasliikenteisen tien vieressä ja ikkunoita saa pestä vähän väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:41

Odottelen vielä männyn pölyttämistä, meillä ei vielä ole pölyttänyt ja ennen tätä ei viitsi pestä, koska saman homman saa tehdä muutoin heti uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 11:55

hys hiljaa, ettei emäntä kuule. Laittaa kuitenkin minut siihen hommaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 13:05

Pesin jo kevään alussa ja noihin ikkunoihin en enää ikinä koske, meillä vaihtuu ikkunat ja pokat loppukesällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 18:53

En vielä, mutta teen sen ihan lähipäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:24

Voi veikkonen kyllä pesin. Se on minulle pääsylippuna tänne mökkimaisemiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 11:30

Olen paljon ikkunoita pessyt. Vielä niitä olisi mutta ei peineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:44

Ikkunanpesu on myrkkyä selälleni. Yritän välttää sitä mahdollisimman pitkään, mutta jossain vaiheessa se myrkky on sitten pakko nauttia. Sen jälkeen nautingin sitten jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 23:54

kolmessa eri taloudessa
ja nyt se sitten riiti
kunnes toisin määrätään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 13:35

On pesty. Verhot on vaihdettu. Kesä saa tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 16:45

Voi viekkonen, ei ole pesty, mutta hyvin näen 50 % silmilläni vielä kauniin kesän tulon.
Verhoihin en kajoa, pitäs käyttää niin paljon ulkopuolista apua, että en raatsi.
Katsos fyrkat nielee tuo minun vatsani, jota tutkitaan ja tutkitaan, eikä mitään löydy.
Ei vai minulla on ollut nyt niin paljon muitkain huolia, että verhot ovat toissijaisella paikalla.