Huomenia napsut, kuinka aamunne alkaa?

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 07:06

Huomenia, aamukahvilla tässä aloitellaan, sitten puutarhalle käymään ja hakemaan terassille kaunistusta. Iltapäivä menee normaalien askarereitten parissa, mitä nyt välillä käymme ystävättäreni kanssa pistämässä paikalliselle kirppikselle pöydän pystyyn, kaappeja on siivottu vimmalla ja seuraavat 2 viikkoa sitten yritetään saada tavara kiertämään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 07:14

Huomenia. Pääkaupunkiseudulla paistaa aurinko, lentokentällä ilmeisesti tilanne ok ja kohta aamupalalle. Puolilta päivin vilkutan lentokoneesta teille kaikille, hei, hei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 07:15

Aamu alkaa näköjään huonosti, pilvinen kylmä päivä tulee ja ulos ei huvita mennä paleltumaan, eli sisällä aherran ja kokkailen miehelleni ruokaa pariksi viikoksi kun itse lähden kuntoutukseen selkäni vuoksi maanantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 07:22

Huomenia, Aurinko paistaa ja aamukahvila aloitetaan aamu.
Ystävien matkalaukut haetaan lentokentältä, kun illalla sinne jäivät.
Ja näillä ilmoilla voikin sitten siirtyä puutarhahommiin mökille.
Kaikille napsumatkaajille hyvä matkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 08:24

Toivon onnea kaikille jotka on lentokentällä ja lähdössä jonnekkin päin maailmaa .Saisitte omat matkatavaranne mukaan ja sieltä hyvin pois mukaanne.Onnea vaan. Minä olen sellainen epeli että en tiedä tuosta huumasta mitään enkä sitä osaa edes kaivata. Tulin koiran kanssa metsälenkiltä ja nyt ruokien kimppuun .aattelin tehä piirakan ja kaalilaatikkoa. Nurmee leikkaa parhaillaan mieneni.,
Aivan kaunis päivä tulossa aamu kastetta ja aurinkoa.Kyllä se tästä äkkiä aika kuluu, juoksujalkaa saa mennä pää kolmantena jalkana.Kivaahan tämä elämä vielä tässäiässä ainakin kohdaltani on. Terveys kaiken perusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 08:43

Muuten hyvin on päivämme alkanut,mutta yöllä on satanut ja nyt on pilvistä.Oikeastaan on hyvä pilvinen sää,kun meillä pestään ikkunat ja verhot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 09:06

Aamukahvit juotu ja mustikkasopan keitin..Nyt on lähdettävä työkeikalle..Onneksi aurinko paistaa,kun fillarilla lähden matkaan..tulee 20km polettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:11

Kohta auton nokka kohti Helsingin lentokenttää :) Pitäkää sivustoja yllä seuraavat 2 viikkoa.Tavataan sitten taas .... Heippatirallaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:35

Kaikenlaista pientä säätöä olisi, siivousta, ikkunoiden pesu taas kerran ja pitäisi kohta alkaa suunnittelemaan pakkaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:38

Pitkä lenkki koiran kanssa tehty. Yöllä on satanut, joten edelleen on pilvinen taivas .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:40

Jaahas, mattimyöhäinenkin täällä ilmoittautuu. Nautin tässä aamukahvia ja katselen valehtelijoiden klubia TV1:llä. Tulihan nukuttua kunnon unet ja nyt on pirteä olo. Lähdemme mieheni kanssa pian kirjastoon ja ostoksille. Aurinkokin näyttäytyi - eiköhän tuosta tule mukava kävelyilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 11:23

Aamukahvilla alkoi, sitten töihin. Kännykkä jäi kotiin ja itsekin olen ihan sekaisin. Kaitpa se tästä taas pian lähtee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 12:01

Päivää! Verkoilla tuli käytyä.Yksi hauki ja yksi kuha saaliina,hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 13:12

pari tytärtä tuli aamukaffeelle kun olivat menossa naisten kuntovitoseen ja nyt odotan miniää tekemään minulle geelikynnet... joten että tällainen päivä...
Ei tarvinnutkaan hoitaa tänään yhtä lapsenlasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:23

Aamu tuli, ilta meni. Kello on 5.21 ja on napsuttelun aika. Sunnuntaiaamukin on kaunis luonnon helmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:42

Eilinen aamu alkoi kuten kaikki muutkin aamut. Ylös, ulos kahville ja sitten askartelemaan mitä mieleen tulee. Launtaina oli pihahommia tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 16:36

Lauantai aamu eläkeläisellä on aina samanlainen ei se sen kummoisempi ole kuin muutkaan päivät, Menee ja tulee vai päinvastoin. Kävimme sisko vainajani mökillä, oli hurjan kylä ilma.
Makkarat grillattiin ja siinä se oli.