Uutisista tuli mieleen,pakkaatko koti-ja autonavaimet ja muuta henkilökohtaista lennolle ruumaan menevään laukkuun?

Itse en,koskaan...

Avainsanat: matkatavaroiden pakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 20:58

no en kyllä pakkaa, enkä kyllä ota mukaankaan. jätän stadiin mun siskon talliin yleensä auton ja siellä kodinavaimet ja hänelle autonavaimet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 21:18

Kyllä nuo käsimatkatavaroissa on tullut kuljetettua.
Laukut ovat kyllä aina tulleet perille, ei aina ehjänä ja vain kerran taksilla, mutta tulleet kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:21

Kyllä ne on aina käsipakaasissa. Varsinkin takaisn tullessa olisi kauheeta jos avaimet olisi jollain kentällä ja itse ovantakana väsyneenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:45

Kyllä ne on käsimatkatavaroissa ovat kulkeneet aina. Viime reissulta tuli matkalaukku 2 päivän kulttua omilta retkiltään, kyllä olisi lentoaseman autoparkissa ollut vitsit vähissä, jos auton avaimet olisi olleet matkalaukussa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 22:00

Pakollisen talon avaimen kuljetan kyllä käsimatkatavaroissa.En uskaltaisi muualle laittaa....
Ja niin teen huomenakin.Kumpa vaan kaikki laukut saisin mukaani matkalle lakkoilusta huolimatta....Toivottavasti Suomessa olisi lämmin kesäsää, kun takaisin tullaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 22:01

Aina on käsimatkatavroissa..jos on mukana..Usein ovat kotona,kun reissuun lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 22:07

Auton ja koti avaimet aina taskussa, paitsi turvatarkastuskorissa "ämmänlängistä" läpi kävellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 23:15

Pakkaan käsimatkatavaroihin kaiken vähänkin arvokkaamman. Minulla ei ole laukku koskaan kadonnut, mutta viimeksi Pariisin reissulla tuttavani laukku seikkaili jossakin ja tuli vasta parin päivän päästä hotellille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 05:08

En pakkaa, auton avaimet ja kotini avaimet ovat visusti käsilaukussani. Matkalaukkuun en laita mitään arvokasta, siellä on yleensä vain vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 07:15

Käsimatkatavaroihin laitan sellaiset tärkeät asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 08:37

Jos matkustaisin lentokoneella niin avaimeni olisivat käsveskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:36

Käsimatkatavaroihin kaikki tärkeä, eli myös avaimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 11:34

Kyllä ihmettelin matkustajan menettelyä, ei se voi olla ainakaan tilakysymys. Laukku voi vaikka mennä jonnekkin muualle avaimineen päivineen. Oppia ikäkaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 12:54

Ruumaan sellaiset tavarat, joilla ei ole niin väliä, vaikka katoaisivatkin. Ne ruumatavarat saattaa joskus lähteä mihin sattuu ja seikkailla omia polkujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:20

Kaikki välttämätön on käsimatkatavaroissa. Muiden lisäksi myös uimahousut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:41

En koskaan, lähitavaroihin ne laitan. Yleensä reppuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 16:39

Käsiveska se on ollut minulla silloin aikoinaan , joss olen lähimmät arvotavarani säilyttänyt ja niitä ei tosella ole ollut paljoa.