saako islantiin viedä lennolla vakuumipakattuja retkimuonia? Vai saako periltä ostaa vastaavia kuin suomessa retkeily kaupoista

Avainsanat: kysyjä: make

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 14:21

Aivan turha raahata kotoa käsin, saa varmasti sieltäkin, on Islannissa ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 14:17

Ihan varmasti periltä voi ostaa, joten miksi raahata niitä kotoa asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 14:32

olen pari kertaa ollut Islannissa, hyvät valikoimat kaikenlaista muonaa kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 27.05.2011 - 15:17

Osta ruuat sieltä, ei niitä kannata täältä raahata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 16:41

Kunnon saksalaismalliin,omat eväät mukaan ;-).Luulisin,että paikan päältä löytyy mukavampaan hintaan ja suuremmat valikoimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 18:03

Islanti on yksi Pohjoismaista ja siksi samat säännöt koko alueella = saat viedä. Itse ottaisin kuivattua poron lihaa, tosi käytännöllistä ja kevyttä proteiinia pitkillekin trekkauksille. Säilyy hyvin. Oheinen linkki on hyvä tietopankki matkallesi, kannattaa tutustua.

www.norden.org/fi/sinun-pohjolasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:18

Turha raahata mukana..osta perillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:49

Älä täältä ruokia raahaa, vaan osta sieltä minne olet matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 13:10

Perillä ostaisin itse vasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:00

Saa viedä, jos haluaa. Onkohan vaiva hintansa väärti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:11

Miksei saisi, ruumassa ainakin. Vien minäkin leipää, makkaraa ja kahvia aina kun lähden reissuun.