Minkälainen on mielestäsi paras keino laihduttaa,jos ei harrasta lainkaan liikuntaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 16:29

No alottaa se liikunta luonnollisesti. mut siis jos ei aio alottaakkaan niin varmaan jotkut dietit ja lopettaa karkit ja possumunkit tyystin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 18:20

Jos ei aiokaan aloittaa liikuntaa, niin noin 10kg saa pois vuoden sisällä (hitaasti hyvä tulee, eikä tuu ryyppyi, heh) kun vaihtaa kaikki vaaleat leivät tummaan (ei siis paahtiksii (joskus voi toki, eikä pullia yms. keksejä jne.), leivälle kasvipohjaista rasvaa, ja jos haluaa leikkelettä niin vain yks siivu per leipä ja ne näitä (vaik ite inhoon sanaa kevyt) 5-15% nykyään löytyy tosi maittavia savukinkkuja sun muita tai Polarin leivittyvä sulatejuusto, eikä 'haittaa' jos joka päivä muutoinkin söis kurkkua ja tomaattia, jäävuorisalaattia (tosi rapsakka leivän päällä, ja vihanneksia yleensäkin, eli täyttäisi ainakin puoli lautasta näillä, 1/4 lautasta peruna/riisi/ jne, ja 1/4 kalalla, vähärasvaisella lihalla tms. sokerit pois, ilmankin tulee toimeen, lautaskoko ratkaisee paljon, eikä niitä ylettömiä jälkkäreitä, vaan joku hedelmä, hedelmäsalaatti tms. rasvaset juustot myös pois. Ja itsekin jos varmaan tiedät, et karkit, suklaat, kaloripitoset jädet, sipsit sun muut ei edistä painonhallintaa, tästä itellä omakohtanen kokemus; iltapalaks pieni pyöree ruisnäkkäri ja maito/piimälasillinen, töissä se lämmin ateria, ja aamupalaks ruiskeipää, je kevytviili + kahvi, niin hyvin jaksaa ja laihtuu, jos haluaa vielä maksimoida, niin sitten se muutaman kilsan (puolttuntii) vaik kävely lähimaastos/korttelii ympäri, kyl se siitä, tseppii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 23:36

Laihdut varmasti jos noudatat edellä olevia neuvoja. Lisäksi kehoittaisin pieneen jumppahetkeen päivittäin. Vaikkapa vain 10 min. jotain kiinteyttävää liikettä. On todettu, että pelkällä liikunnalla laihtuu ehkäpä vain parisen kiloa. Ruokaa on siis vähennettävä.

Onnistut pudottamaan painoasi, mutta sitten seuraakin se vaikein vaihe.... kurinalaisuus syömisissä etteivät laihdutetut kilot tule takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 00:46

joogaamalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 09:16

Herbalifen tuotteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 09:18

Yhden kilon pudottamiseen täytyy nautitusta ruoasta vähentää 7500 kcl, eli ruokaremontti. Myös kotona tehtävät mm siivous ym työt kuluttavat kaloreita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 12:51

unohda dietit, tee elämäntapamuutos,
syö vähemmän kuin kulutat,
kuluta reilusti niin voit syödäkkin reilusti,
ja se laatu tietenkin on syytä pitää mielessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 22:03

etsi paras mahdollinen dietti itsellesi ja pysy siinä sekä muista hyötyliikunnan tärkeys
sekä harkitse muunkin liikunnan lisääminen.
yritä kerätä myös itsellesi asioita jotka motivoisivat sinua tarpeeksi
(esim. vanhaan rakkaaseen vaatteeseen mahtuminen/ ryhmä motivaatio)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 15:17

Liikuntaa ihmine taritsee monestakin syystä. liikkumisen lisääminen mikä ei välttämättä
tarkoita esim. lenkkeilyä vaan ihan hyötyliikuntaa.
Ruokamäärien pienentäminen, herkkuja vähemmän eli makeat pullat yms. pois kokonaan. Onhan näitä konsteja jos millä mitalla.

Lisätty: 26.11.2008 - 15:18

Varoitus: ei Herbalifea, asiasta oli vastikään juttua, ovat uhka terveydelle. Kummallista että sitä saa edelleen mainostaa.