Minne matkustaisit lokakuussa? Lentomatka korkeintaan n. 3 h.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 10:45

Lokakuussa käyn vuosittain Vilnassa, siellä on mukavan lämmintä ja ruska puistoissa yms. muuta mukavaa.
Gdansk on lyhyen matkan päässä sekin, Praha, Kööpenhamina, onhan niitä.
Berliinistä kommentoisin sen verran että tuttavat olivat siellä toukokuussa eivätkä suinkaan kehuneet, sehän on iso kaupunki eikä lyhyessä ajassa sitä oikein ota haltuun.
Krakova on ihastuttava kaupunki sekin.
Etelä-Saksassa on kivoja kaupunkeja, esim. Munchen. Nykyäänhän saa kaupunkeihin lentoja ja hotelleja kätevästi netistä ostaen joten mahdollsiuuksia on. Toki kaikkialle ei suoraa lentoa ole ja se pidentää matka-aikaa.

Lisätty: 27.05.2011 - 14:27

Mimmixin ehdoilla tällä kertaa....eli lyhyt lento eikä pyhiinvaellus ollut kyseessä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 18:55

Roomaan. Lento sinne kyllä kestää yli 3 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 19:29

München, Wien, Salzburg, Praha, Budabest, Berliini, Lontoo, Pariisi, Riika, Krakova, Kööpenhamina ja Amsterdam tulivat mieleen näin äkkiseltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 19:47

BERLIINIIN!!!!!Lentomatka kivan lyhyt,kohde hauska ja rento,hyvää ruokaa säälliseen hintaan,shopping mahdollisuudet rajattomat,liikkuminen julkisilla lapsellisen helppoa ja majoitusmahiksia joka lähtöön!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:36

Kyllä minua Lontoo houkuttelisi varmaan eniten.Eikä Riika sekään hullumpi,tosin kevät siellä uskomattoman upea....Hurjasti näkemistä ja jokaiselle jotakin.Pikkuisella budjetillakin pärjää..... Berliini voisi myös olla aika kivan kuuloinen paikka, kun PateT sen meille noin tuossa markkinoi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 21:19

Lontooseen ehdottomasti, olen siellä kerran käynyt ja haluaisin näyttää kaupungin myös lapsilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 21:39

Lokakuussa voisi olla vaihtoehtona myös Vilna, vielä edullinen matkailijalle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 04:37

Lontooseen ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 04:50

Budapestin sillat nuo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:52

www.finnmatkat.fi/Lomavaliko...-20112012/

jos näistä pitää valita tuon aikarajan mukaan niin Kypros..
mutta puolet aikaa lisää 6 tuntia niin taatusti lähtisin Dubaihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 11:19

Jos lokakuussa olisi mahdollista minulla matkustaa, niin Israel olisi matkan pää.
Tarvittaisiin vain paksu lompakko ja hyvä matkaseura. Siinä menisi sitten hyvin
toinenkin kolmituntinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 27.05.2011 - 14:45

Lontoo tai Rooma, pitkä ja romanttinen viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:33

Minä ainakin matkustaisin Lontooseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 20:13

Minä lähtisin tuonne:
www.aurinkomatkat.fi/unkari/budapest