Mikä olisi edullinen mustavalko lasertulostin ostaa sekä käyttää, tulisi kotikäyttöön, silloin tällöin kuitteja ja jotain pientä?

Avainsanat: edullinen tulostin kotikäyttöön!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 12:43

Edullisia tulostimia saa jo alle 50 euron ja jälki on ihan hyvää. Itselläni on Epson SX110 ja olen tyytyväinen. Riittää hyvin, kun harvoin tarvitsee. Halpa hinta otetaan takaisin värikasettien hinnoissa. Uudet kasetin maksavat noin 12 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 13:50

Minä olen luottanut Canonin tulostimiin. Ovat edullisia ja kestäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 14:59

Laser sen olla pitää.
Ostin tänne halvan Epsonin mustesuihkutulostimen ja patruunoita saa olla ostamassa muutaman arkin välein, ainakin siltä tuntuu. Jos keltainen on loppu, niin et tulosta mustavalkoista, etkä yhtään mitään, vaan kauppaan on lähdettävä.
Minulla on ollut Canonin lasereita, faxi ja tulostin, eikä kumpaankaan ole tarvinnut ostaa patruunoita, vaikka niitä on sentään käytetty tähän halpiaiseen verrattuna. Tämä on kallein tulostin ikinä, jos laskee kaikki kulut. Ei oikein innosta ostamaan Epsonia, vaikka laser on varmaan ihan eri asia.
Canonin myyjä muuten sanoi, että jos väri alkaa loppumaan, niin ravistele patruunaa, niin taas tulostaa muutaman sata arkkia.
Ostin tänne sadan arkin nipun ja siitä on mennyt vasta vähän päältä ja kaikki neljä väriä olen joutunut jo uusimaan, mustan kahdesti, joten kyllä on Epson hermoja koetellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:12

Samsungim ostin joku aika sitten 89 €:lla. Pieni ja sievä. Iso patruuna.

www.samsung.com/fi/consumer/...subtype_p2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:41

Ostin Brother lasertulostimen ja on toiminut moitteetta. Sain tarjouksesta himpun alle satasella. Tulostan vain silloin tällöin lentolippuja tms. Jos harvoin tulostaa, niin laser on ehdottomasti suositeltavampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:43

Canon on hyvä merkki. Maksat laadusta hieman enemmän, niin sen värikasettien kestossa taas hyödyt, kestävät huomattavasti kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:59

Canon on hyvä merkki joten sen itse valitsisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2011 - 21:19

Hp Deskjet F2280 - hyvin on pelittänyt.