Päivän Hakkarainen. Onko hän mielestäsi kelvollinen kansanedustajan tehtävään?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...6_uu.shtml

Avainsanat: hakkarainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 11:44

ei kuulu tuollanen suunsoitto politiikkaan eikä muallekkaan ,jot potku perssauksiin ja pihalle ...aikuinen ihminen .. pitäis osata harkita miten puhuu ja missä puhuu ..sekä milloin puhuu .. joskus vain se vaikeneminen on kultaa ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 11:20

On hän sitten minkä puolueen jäsen tahansa...Tällainen ihminen EI missään nimessä sovi Suomalaisia edustamaan, saatikka päättämään minun puolestani sinne eduskuntaan valtion asioista.Täysin sopimaton tehtäväänsä.

Jotenkin toivon, että lentää työpaikastaan jonkun suuremman mokan takia ulos...Anteeksi nyt vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 11:30

Kyllä on, sillä hänet on laillisilla vaaleilla valittu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 11:48

Kaikki yhteiskunnan laitokset ovat muuttuneet minulle suuriksi pettymyksiksi.. kun kurkistaa kulissien taakse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 12:06

Laillisilla perusteilla,mutta persujen mandaatilla laukoo mielipiteitään.
Oletteko nähneet eurooppalaisen lehdistön kirjoituksia viime vaalien jälkeen esim.espanjalainen sanomalehti kirjoitti 2 sivua kuvien kera Suomen vaaleista ja äärioikeiston voitosta,samoin Ranskassa puhumattakään Saksan lehdistö;ei tehnyt mieli röyhistellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 12:45

Kansa on hänet valinnut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 12:49

Kansa valinnut, mutta hmm... käyttikö hän tuollaista kieltä vaalipuheissaan.. Enpä tuota tiedä, jos on niin ok jos ei, niin on huijannut äänestäjiään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 14:48

Ei ainakaan sivistyeen miehen puheilta vaikuta. Kyllä minusta on ikävää kun kanssa eläjiä sorretaan ja nimitellään. Samasta savimöhkäleestä mei kaikki olemme tehdyt.
Mennä nyt ihteensä jokainen, eikö se ole kurjaa kun Sinun ihonväriäsi tai muuta poikkeavuutta
toitotetaan kaduilla ja kujilla. So, so Hakkarainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 14:54

Minua hymyilyttää...monestakin syystä. Tuosta naapurikunnasta mies on. En ole tavannut koskaan, mutta jospa hän oppii tavoille tai sitten jättää koko homman. Lopareita ei voi saada omasta firmastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:07

Tätäköhän kansa on halunnut. Mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:10

Kyllä siellä muutama muukin ajattelee samoin, vaan eivät sano ääneen.
En tunne miestä, mutta varmaan juuri noilla puheilla on eduskuntaan päässyt? Vai löytyykö muita meriittejä?
Kuten Jumppis totesi, demokraattisilla vaaleilla hänet on sinne valittu, kuten aikoinaan Hitlerkin.
Voiko kansa äänestää väärin? ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:51

Konna kerho on saanut uuden jäsenen,kamala tyyppi tämä Hakkarainen.Mietinkin nyt sitä,että minkälaisia ovat ne ihmiset ketkä hänelle äänensä antoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 17:40

Täysin sopimaton .Vaikka kansa olisi kuinka äänestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:24

Neljän vuoden päästä nähdään, mitä miehen äänestäjät ovat mieltä, uusiiko paikan vai ei, pelleosastoahan tämä mies lähinnä edustaa, valitetttavasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:48

Kansahan hänet on valinnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:26

Ei ole multa saanut äänen ääntä, aivan kelvoton tapaus, toivottavasti pesti jää lyhyeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 04:43

Kansa on hänet valinnut. Minun ääntäni hän ei ole saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:57

En häntä äänestänyt mutta saa kyllä olla varovainen jotta sinne uudestaan valittaisiin, on tullut töpättyä ihan liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:57

Mielestäni ei ol esovelias, mutta oma maailmankatsomuksenikin on kaukana Hakkaraisen maailmasta ,joten ei voi kun ihmetellä... persuissa on varmaan enemmänkin samanmoisia. "Edustaa Suomen kansaa" kuten moni on jo ehtinyt toteamaan.... eli monenlaista löytyy, paljon sivistymättömiä ja huonolla harkintakyvyllä varustettuja. Jos tyyli jatkuu tapahtuu varmaan jotain... ainakin salissa puhemies voi evätä puheoikeuden. Taksia on käyttänyt ainakin ahkerasti jo nyt....
Eduskunta on sentään arvokas paikka, nälöalapaikka monessa mielessä, joten viisas ihminen valituksi tullessaan ymmärtää parantaa käytöstään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2011 - 21:16

En kommentoi.