Huomenia napsuille. Mikä hymyilytti tänä aamuna vai menikö itkun puolelle?

Lisätty: 26.05.2011 - 15:01

Hymyillen heräsin klo 4.00...mikä ihme, kun tää lomalainen ei osaa nukkua pitkään. Näin vapaalla ollessa selkäkin on ollut aika normi joten nautin jopa siivouksesta tänä aamuna. Vaan kyllä nyt jo ihan naurattaa, kun laitan viimeisiä tavaroita matkalaukkuun.

Avainsanat: kategoria vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 08:40

Miehen aamulla töihin lähtiessään jättämä pieni kirjelappunen sai suupielet kohoamaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 08:30

Tänään taas ihana aamu valoisaa ja mielekästä päivää.
Ei silti mitään erikoista mutta en noussut väärällä jalalla joten uskon että tulee hyvä päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:48

Tänään hymyilytti se, kun tajusin, että huominen on vapaapäivä. IIIIhanaaaa !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:57

Vai itketti tai nauratti.
Ei oikein tehnyt kumpaakaan. Ylösnoustuani aloin vääntämään lihakaalilaatikkoa.
Kyllä suu oli messingillä sillä tyttäreni Anne kävi tekemässä perussiivouksen minulle.
Pesi lattialistat ja kaikki. Minun kun on vaikea noilla käsillä tehdä mitään.
Kumartumaan pääsen, mutta käsien liike on vek.
Kyllä minä jotenkin siivossa huushollin pidän, mutta oviakaan en pysty ylhäältä asti alas
pesemään.
Koitetaan silti pitää suu messingillä, se pidentää ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 09:19

huomenta.
viileä aamu ja vitsit vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2011 - 10:16

Ei mennyt itkuksi. Alkoi aamu mukavasti veljeni puhelulla, kun kertoi kaikenlaista hauskaa mitä muuttamiseen oli sisältynyt. Nauruksi meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:27

Hymyilytti valoisuus ja auringon paiste, mutta hymy hyytyi, kun huomasin hirveän tuulen ja juuri eilen keräämäni voikukat ovat taas vallanneet mökkipihan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:40

Eihän toki itketä' ei ole siihen aihetta. Hymy huulilla saa paremman vastaanoton.Aamulla herrättyäni klo 5 laitoin kahvin valmistumaan, oli eilen leivottua herkullista raparperipiirakkaa.Pokani oli omassa sängyssä yötä täällä ja lähti töihin puoli 7 .Tein sämpylöistä vähän pöytään tömäkämpää aamupalaa.
Oli vaihtelua arjessa kun 3 oli kahvipöydässä.
Sen jälkeen saha kärruyihin ja metsään .Näin niin ison etanan ,aikoihin en niin suurata ole nähnyt.
Nyt puuroa keitän.Kova tuuli ulkona pyörii. Mutta lämmintä ja aurinkoista.
Luonnossa aivan mahtavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 11:27

Miehellä alkoi kesäloma ja minulla talviloman toiseksiviimeinen päivä.Jatkuu ensi viikolla Espanjassa kesälomalla, meillä molemmilla...Kyllä se hieman nostaa hymyä jo suupieliin ... Tänään on hyvä päivä! Aurinkokin tietää sen, kun paistaa mollottaa ainakin Kouvolassa täydeltä terältä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 11:56

hymyillen kuljen raittini ja trallattelen .. mut nyt on paikkakunta aamust taas vaihtunut .. oon kahden asunnon loukus .. ja vaihteeks koton ... pient eväiden tekoa... muutaman kilon verran lihapyöryköitä täs alan väsäämän koht... ym jääkaappin pikkupurtavaa laittelen tuohon tupa-auton jääkaappiin sekä vähän vaatekaappiinkin täydennystä , jot ei vallan palellu keski-suomen kevät pöhinöis ja höpinöis .. kivojen ihmisten taapamis treffeil ...oottelen vallan kauhiast tulevaa hauskaa viikonloppua , jossa ei itketä ,kuin naurust .. nauru kyynelin ja mahast kiinni pitäen .. sen vert on lystikäst sakkii koolla taas .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:03

Aurinko ja pikkulinnut tervehtivät aamulla mökkeilijää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:05

Hymyn puolelle menee, viikonloppu lähenee ja tänään vain puolikas työpäivä. Iltapäivällä oli työporukan TYHY-päivä ja kävimme opettelemassa golf-pallon lyöntiä........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:53

Positiivisena tähänkin päivään. Asennekysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 04:46

Ei hymyilyttänyt, muttei parkukaan päässyt. Normi päivä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:48

Kovasti kaikki on lähössä johonkin reissuun... Hymyilytti kun pysty kerrankin herätyskellon soidessa vaan sammuttaan sen ja kääntään kylkee-tosin 10 minuutin päästä tuli äippä potkiin ylös :P

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 27.05.2011 - 15:23

Olin laittanut kellon seitsemältä soimaan mutta en saanutkaan nukkua siihen saakka, koska perheemme pienin päätti, että hänen täytyy saada aamuvelli juuri klo 6:11. Köpöttelin tyttö sylissä alakertaan ja lämmitin vellin mikrossa. Tasan 6:30 oli velli hotkaistu ahnaaseen suuhun ja kiitoksena vatsan täyttymisestä hymyili Rebecca auvoisasti - niin ihanasti kuin vain pieni tyttö osaa... Kyllä kannatti nousta ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2011 - 21:14

Minun rakas lapsenlapseni lähti niin reippaasti TET-paikkaansa kokeilemaan mitä se homma piti sisällään.