Oletko koskaan käyttänyt laihdutus lääkkeitä?

Jos ,niin auttoiko?

Avainsanat: laihdutus lääke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 21:12

joskus taannoin kokeilin työkaverin mirapront-nimistä laidutuslääkettä, eipä ollut nälkä mutta ei kyllä nukuttanutkaan. jäi lyhyeksi kokeiluksi. eikä kyllä ollut tarve laihtuakkaan.

Kysyjän kommentti

Tuo lääke minkä mainitsit on huumetta ja siihen voi jäädä kiinne,näin kertoi Virpi Miettinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 21:21

Ei ole ollut tarvetta edes kokeilla,mutta täysin luonnonvastaistahan se on.Nyt en muista lääkkeen(reseptilääke) nimeä josta Ranskassa kovat oikeudenkäynnit lääketehdasta vastaan,koska ihmisiä on kuollut,useita(tapetilla kk sitten)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:26

Tarpeeksi kun ottaa tänttärintippoja, niin tulee parin päivän laihdutuskuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:37

Allia kokeilin ja sain purkillisella 4 kiloa vaivattomasti pois....Tulivat takaisin....Mutta nyt säännöllisellä syömisellä,huonoja hiilareita kartellen,pikkuisella liikunnan lisäämisellä,on painoa pudonnut kiitettävästi ja aletaan olla "normaaleissa" mitoissa.Ja olo on hyvä.Eikä suuria ponnisteluita saatika rahan menetystä ole tapahtunut = D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:40

Eipä ole tullut kokeiltua laihdutuslääkkeitä, uskon vahvasti siihen että, kun katsoo vähän mitä syö ja liikkuu säännöllisesti, niin ei tarvitse juurikaan turvautua ko lääkkeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2011 - 23:25

En ole sellaisia suuhuni laittanut. Dieetti ja liikunta ovat purreet ja tehonneet toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 04:31

En ole, en oikein usko niihin kuten en siihen selluliittivoiteeseenkaan. Ihan liikunnalla olen kiloja karistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 05:39

Allia minäkin kokeilin, mutta se ei auttanut koska rasva ei ole ongelmani vaan ne hiilarit. Ruokavalio ja liikunta ovat mulle sopivia. Tosin nyt on tullut yksi kilo takaisin...tää kesäloma..voi itku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 06:58

Allia minä kokeilin, ei ole minun juttuni kun en voi rasvaisista herkuista pysyä erossa ja Allia kun käyttää niin tulee takapuolesta oranssia rasvaa jos on rasvaista syönyt ja ryppynarun pitää olla tosi tiukka ettei housut tahriinnu siihen rasvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:28

Allia käytin tuon puoli vuotta 25 kiloa lähti, ja tuon jälkeen olen saanut takaisin vain 5 kiloa (8kk taukoa).
Nyt taas aloittanut uuden kuurin ja toiveita samaan tulokseen kuin viimeksi.
Alli ei ole monen juttu mutta minulle oli kuin tehty, jos söin väärin pillerit kostivat minulle, sen tunsi nahoissaan, joten eipä tullut tuon puolen vuoden aikana kuin 2 sellaista tapausta... toinen tahallinen ja toinen vahinko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:44

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:47

En ole minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:59

En ole, on niin paljon vasta-aiheita, että ei voi edes kokeilla.
Kyllä minulle paras olisi se hiilihydraatiton dietti, mutta se ei aina oikein
mene minun kaaliin.Vahvat lääkkeet vaativat jotain muutakin kuin vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:07

En ole, ei ole tarvetta sellaiseen. Jos on ylipainoa kannattaa vältää perunaa, leipää ... eli hiilihydraatit vaan lähes kokonaan pois. Allit eivät auta, vaan elämäntapamuutos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2011 - 10:15

Ei ole ollut tarvetta. Reippaalla liikunnalla ne lähti ja oikeilla ruokatottumuksilla. Eivätkä ole takaisin tulleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:43

Ei milloinkaan ole tullut sellainen mieleen. Olen pudottanut kiloja kylläkin silloin tällöin. Omin terveellisin keinoin.Vähennän syömis kokoa ja karsin kaiken turhan pois.Liikun paljon hyöty sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:44

En ole koskaan käyttänyt..Ruokavalio ja liikunta paras lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2023 - 10:19

Voitteko kuvitella!? Kun olin peruskoulun yläasteella, ja olin vähän ylipainoinen, koulupoliklinikan lääkäri määräsi minulle Miraprontia. En muista, kauanko sitä söin, enkä muista laihduinko.