Oliko tämä päätös oikein, yllätyitkö?

Kohutun Ulvilan surman oikeuskäsittelyssä on tapahtunut dramaattinen käänne.

Murhasta tuomittu Anneli Auer on vapaa nainen. Vaasan hovioikeus järjesti todellisen jytkyn keskiviikkona ja päästi lähes kaksi vuotta vankilassa istuneen Auerin vapaaksi.
- Auerin vangittuna pitämiselle ei ole enää edellytyksiä, hovioikeus totesi lakonisesti.
Päätös vei kaikki lähes sanattomaksi.

Avainsanat: anneli auer

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 08:40

Hän siis odottaa oikeuden päätöstä vapaalla jalalla. Mikä se sitten tuleekin olemaan, on hänet jo leimattu. Vähän on samanlainen fiilis, kuin Bodomin tapauksessakin. Mutta jos ajatellaan asiaa siltä kantilta, että Auer on oikeasti syytön. Silloin tämä perhe on joutunut maksamaan tapahtuneesta kovan hinnan. Syyllinen, kunnes toisin todistetaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 18:12

En ole seurannut juttua, ylipäätään minulla ei riitä kiinnostusta tällaisille. Oikeus lienee tapahtunut ja jos ei, niin sen edestään löytää minkä taakseen jättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:30

No juuri kuulin uutisista. Aika yllättävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:34

Olin yllättynyt, todella mysteerio tämä murhajuttu. Toivottavasti vielä selviää, kuka on syyllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 19:48

Yllätyshän tuo oli, tosin en jutun kuvioista juurikaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 19:59

Omituista kyllä juu.Ensin istutaan ja sitten tutkitaan ja näemmä hutkitaankin.Selvinneenkö tuo tapaus ja koskaan?Eipä taida asianosaisilla enää ikinä normaalia elämää olla.Surku!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 20:34

Totta- valhetta- totta, usko tässä mitään sitten enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:18

Tämä hommeli on niin sekaisin, ettei siitä pirukaan saa selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2011 - 23:17

Voi hyvänen aika. Mikähän siinä hommassa oikein on totuus, kenpä tietäis sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 01:10

Oli tietysti, jos todettiin syyttömäksi.
O.J. Simpsonkin vapautettiin kaksoismurhasta, koska hän oli vain 99,9% varmuudella syyllinen.
Sai myöhemmin 33 linnaa ehkä omien tavaroidensa takaisin vaatimisesta ja kiroilusta. fi.wikipedia.org/wiki/O._J._...ite_note-2
Valjakkala istui 20 vuotta kolmoismurhasta. fi.wikipedia.org/wiki/Juha_Valjakkala
Ei varsinaisesti mikään mallikansalainen. Paljonkohan olisi saanut USA:ssa noista tempuista? 300 vuotta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:40

Kyllä yllätyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 09:07

Enpä ole pahemmin seurannut, mutta uutisia hieman kuuntelin joten EVK...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:19

Vapaalle pääsy oli tietysti yllätys, en ole asioita kovin ahkerasti seurannut. On mielestäni syyllinen, siihen viittaa kaikki todisteet. Ei voi sanoa kuka se tappaja oli jos ei itse ole. Vaikuttaa kylmäkiskoiselta ihmiseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 12:10

juu yllättää useinkin noi oikeuden päätökset .. vähän tuomios ku tuomios .. eipä niitä juurikaan saa noi rikolliset .. pedofiilikin saa tuomionsa pitää yhdyskunta palveluna .. kait se sit suorittaa senkin jossain lastensairaalaas tyyliin .. hohhoijaa .. tuot suomen käräjöintii .. mut ei tämä sillä ,et nyt syyttelisin ketään ihan vain kommentoin yleisesti mitä mediassa kuulen tai luen .. jot tuo mitä oikeudes viisaat päättävät yllättää ain uudelleen ja uudelleen.. siellä ,kun ei oikeuden mukaisuutta tunneta .. mitä se jos jonkun tappaa ... istu linnas vuos tai kaks .. ja tämän tapokin on saattanut tehdä joku rattijuoppo .. siinä on mennyt nuoren henki .. mut rattijuoppo pääsee päänsilityksel .. sanotaan vain .. ethän enään aja kännis ethän ja vapauteen .. jolloin taas rattiin ..ja kännis saman tien tien päälle .. ja sama meno jatkuu ... halooo .. mis on oikeus ja kunnon tuomiot ????????? kysyn vaan ? jos jonkun tappaa .. loppu elämän linnatuomiot .. eikä mitään pään silityksii .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:52

Aika outo päätös minusta. Mutta mene ja tiedä, mikä on totuus...