Kun luet sanomalehteä, aloitatko etusivulta vai takasivulta?

Tässä asiassa kun on kahdenlaista koulukuntaa, itse aloitan aina sieltä etupäästä.

Avainsanat: sanomalehden luku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 15:40

Minä olen se kummajainen joka lukee lehden väärinpäin elikä aloitan takasivulta. Kirjat luen oikeinpäin...niin kaikki muut, kuin sanomalehdet tosin luen etusivusta alkaen...kummallista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 12:22

Edestäpäin alkaa lukeminen.Alusta loppuun ja kannesta kanteen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 12:30

Alusta alkaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 12:53

Logiikkani mukaan aloitan etusivulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 12:54

Etusivulta aloitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 13:05

Etusivulta alkaen sarjakuvasivulle,mitkä HSssä nykyään ihan pöllöjä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 13:29

Etusivu aina vastassa ja siitä alan lukemisen. Sitten etene vähin erin sivu sivulta kunnes onkin takasivu.Ai että vanhaan aikaan suosikki oli kiva luettava ja katseltava. Ei enään.Ennen oli kaikki paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 14:22

Etusivulta tietenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:03

Pääkirjoitussivulta, etusivun mainokset ohitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:08

Kuulun ees taas porukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:33

Kuulun siihen porukkaan, joka lukee kuolinilmoitukset ensiksi ja kirkolliset ilmoitukset.
Minulle ei tule nyt kun paikkakuntalehti Suur-Keuruun Sanomat, jonka tavaan kylä alusta loppuun.
Joten tiedän jumalanpalveluksista aina humppareissuihin asti asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:42

Yritin opetella taas kuukauden verran Hesarin lukijaksi, mutta olen näiden vuosien mittaan jo niin vieraantunut sanomalehtikulttuurista, etten koko kuukauden aikana avannut lehteä kuin kerran. Muistelen, että silloin muinoin kun lehti vielä aamulla kolahti luukusta, aloitin lukemisen viimemiseltä sivulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:08

Minulla on pinttynyt tapa, aloitan luvun takakannesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 19:42

Nuorempana aloitin aina lehden takasivulta, nykyisellään aloitan lukemisen etusivulta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2011 - 23:10

Etusivusta aloitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:51

Kyllä etusivulta aloitan..selaan lehden nopeasti läpi ja sitten aloitan uuden kierroksen syventymällä..mitä luen.