Milloin olet viimeksi nähnyt hirven?

Minä näin tänä aamuna pyöräillessäni töihin. Oli raukkaparka eksynyt taajama-alueelle. Toivottavasti pääsee takaisin metsään mahdollisimman pian.

Avainsanat: hirvi taajama-alueella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 12:52

Viimeksi taisin nähdä Korkeasaaressa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 11:24

En muista siitä jo niin kauan aikaa.Ennen niitä näki vähän joka paikassa ,peltojen ja metsien reunamailla. Ovat vähentyneet kun tappaavat kaiken mikä näkyviin sattuu tulemaan.Toi aika surullista kun eksyyvät kaupunkeihin ja vaarallista kaikille .Ovat senverran erakko eläimiä että kuuluuvat metsiin ja kauas luontoon.Aivan ihania ja viisaita nuo eläimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 11:24

sillointällöin tienvieressä niitä näkyy.
onneksi en ole törmännyt hirven kanssa autolla kertaakaan, vaikka joskus on hilkulla ollut, ja säikähdys melkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 12:15

Hirveä en ole vähäänaikaan nähnyt, mutta 2 valkohäntäpeuraa tuli vastaan äskettäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 12:25

Viime viikolla iltavuorosta töistä tullessani Kotkan tiellä yksi tyhmänä seisoi.Ei osannut nuori tyhmeliini autoa pelätä.Onneksi näin sen kaukaa ja yksi rekkamies samoin.Vasta kun rekkakuski huuteli otukselle jotain, se kai haistoi ihmisen ja jolkotteli pois.Vai liekö ei tykännyt kuskin jutuista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 14:19

pari vuotta sitten meidän kadulla keskustaa tuntumassa oli muuten komea näky...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 15:41

Toissa kesänä ihan tässä omassa pihapiirissä. Viime kesänä useitakin tien varsilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:06

Aamulla tuossa käväisi pellon laidassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:35

Kyllä se viime kesään menee Jyväskylän lähimailla oli tien poskessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 17:51

Vuosittain. Meillä on paljon riistaa mökkimetsässä. Karhujakin siellä tallustaa, yksi vieraili kaivollammekin eräänä syksynä. Itse emme olleet paikalla, mutta mökkinaapuri ilmoitti vieraasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:10

Jos muistan oikein, niin toissa kesänä tien varressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2011 - 23:08

Joka päivä palasina pakkasessa. Viime kesänä näin kokonaisen tienvarressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:19

tossa keskuspuistossa rymisteli aamutuimaan pari emänsä helmoista karkoitettua viimekesäistä koltiaista, siellä ne 'orpopojat' yrittivät omin toimin selviytyä kehä ykkösen ja kolmosen välimaastossa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:53

Viime kesänä,kun juoksi meidän pihan läpi vauhti oli kova..