Saisiko ehdotuksia edullisista rantalomakohteista, jotka sijaitsevat samassa kaupungissa lentokentän kanssa. Kiitos.

Avainsanat: rantaloma lentokenttä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 17:54

Alicante, Malaga, Pisa/Viareggio Ryanairilla Tampereellta!

Lisätty: 24.05.2011 - 18:01

Niin ja tietysti Trapani Sisiliassa, näyttää sielläkin olevan beach, en tosin ole itse käynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 19:56

Esim. Kreetan Analipsiin on vain ihan lyhyt ajomatka kentältä. Tosin sitten taustamusiikkina on jatkuva lentokoneiden jyly.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 21:44

Hurghadan lentokenttä on hotellialueen reunassa. Ajomatkaa n.10 minuuttia. Sen lähemmäksi tuskin pääsee missään. Lentomelu ei häiritse, sillä koneet lentävät yleensä aavikolla tai meren yllä. Tosin matkatoimistojen bussit kiertelevät monissa eri hotelleissa, joten siitä voi tulla pidempikin matka kentälle. Myös kaupungin toisessa päässä olevista hotelleista on vähän pidempi matka kentälle, mutta korkeintaan n. puoli tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 22:57

Suosittelisin Fuengirolaa.
Juna-asema on alle sadan metrin päässä lentokentän ovesta ja perillä matka rantaan vähän enemmän, n. 200 metriä. Matka-aika on 28 minuuttia. Hotelleissa on valinnanvaraa runsaasti. Suosittelisin Nuriasolia, joka on vähän kauempana rannasta, n.500m. (300m. Los Bolichesin asemalta) mutta rauhallisella paikalla ja kunnon ruokakauppa alakerrassa.
Ei vaivaa lentomelu ja jokaiselle löytyy jotakin.

Lisätty: 25.05.2011 - 14:34

Fuengirolassa on 7 kilometriä rantaa. Yöelämästä en juuri tiedä, mutta sitähän ei kysyttykään. Malaga on "city", joten luulisin sieltä löytyvän kunnon yöelämää vielä enemmän? ;)
Jotkut vieraani ovat kertoneet, että Torressa olisi kalliimpaa. Tiedä häntä, onko siinä suuria eroja?
Syy miksi aloin täydentämään vastausta, on se, että nuo kätevät junat eivät kulje yöllä. www.renfe.com/EN/viajeros/ce...index.html
Torremolinos on silloin halvemman taksimatkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 00:56

Miksi tyytyä Fuengirolaan, kun Malagan lentokenttä on paljon mukavamman Torremolinoksen vieressä, mutta ei silti häiritse. Hieno ilmastoitu juna kulkee keskustasta rantaseutuja pitkin ja voi piipahtaa Malagaan tai noihin muihin rantapaikkoihin. "Torren" vanhan keskustan monipuolista iltaelämää ei noi muut "torkkukaupungit" voita.
Katsele rantanäkymiä: maps.google.com/maps?f=q&...9&z=14
Keskitason hotelli Bajondillo on hyvällä paikalla rannalla, nurkalta lähtee kävelykatu ylös vanhaan keskustaan, monia ruokapaikkoja ympärillä.
Nuo kuvassa näkyvät katutyöt on varmaan jo valmiit.
maps.google.com/maps?f=q&...68,,0,8.23

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 10:44

Sisilia Catanian kaupungissa lentokenttä!

plaza.fi/matkalaukku/ulkomaa...n-juurella

Lisätty: 25.05.2011 - 10:49

matkaideoita.com/sisilia.html

siellä on halpaa matkustaa linja autoilla paikasta toiseen Catania, Messiina , Giardini-Naxos, Taormina ym. noin 5€ hinnalla ja kun ostaa meno paluun samalla päivälle putoaa vielä hinta, joten ei tarvitse jäädä Cataniaan voi mennä vaikka taorminaan, en tuota 5€ hintaa pahana pidä kun matkaa on vähän yli 2 tuntia jos nyt muistan oikein tuon ajan ja saattaa olla jonkun sentin bussi kyydit nousseet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 10:46

Nizza, lähellä. Harvemmin on hyvää lomakaupunkia juuri lentokentän vieressä. Visby..... lentokenttä on lähellä kaupunkia... Rodoksen kaupunki tai Ixia....?
Sorry, edullinen, niistä en tiedä mitään!

Lisätty: 25.05.2011 - 12:58

Monessa rantalomakohteessa on lentokenttä lähellä hotelleja, mm. Samoksella jos menee Pythagorioniin. Mutta se edullisuus on toinen juttu, voi katsoa äkkilähtöjä netistä, FMn sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 04:26

Malaga, Torremolinos, Fuengirola....