Oletko katsonut Jani Jalkasen ensimmäisen musiikki videon?

Katsoin sen äsken iltalehdestä ja kyllä on pojalla vähän samanlainen ääni,kun isällään.Kyllä oli haikean kaunis kappale.

Avainsanat: jani jalkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 12:56

Ken on Jani Jalkanen????

Kysyjän kommentti

Jani Jalkanen on laulaja legenda Kari Tapion poika,joka nyt yrittää laulajan uraa isänsä Buutseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 08:25

0len katsonut ja ihan liikutuin. Isänsä poika.

Lisätty: 24.05.2011 - 08:28

www.iltalehti.fi/nettitv/?30960840

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 09:13

Kyllä täsä aikaisemminkin jossain katselin hänen lauluaan, olisiko ollut haastattelussa TV.ssä.
Jos simät panisin kiinni ja en tietäsi kuka laulaa niin ehkä osaisin yhdisää jossain kohdassa
Kariin. Tässä oli ny vähän niinkuin nuorempi vesio Karin äänesta.
Voi hyvinkin leipänsä tienata kyseisellä alalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 09:43

Kiitos vinkistä, pitääpä kuunnella - ja katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 10:13

Hieno biisi, en ollut aiemmin kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 11:25

Täytyy sanoa, etten ole koskaan erityisemmin pitänyt isänsä musiikista.Poika taitaa olla parempi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:06

Katselin ja kuuntelin. Kaunista. Jani Jalkasella on ääni vähän samanlainen kuin isällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:47

Katsottu on ja täytyy sanoa, että kyllä pioka ihan kuunneltavaa musiikkia tekee niinkuin isänsänkin eläissään. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki siitä Jani Jalkasele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:56

On aivan isänsä ääni täytyy myöntää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 19:50

Aika hyvä esitys kun katselin. Ihan on omena juurelle jäänyt. Paljon muistuttaa isäänsä. Olipa poika lihonut kun nahkatakki meinasi kiristää. Kiireesti pitäisi puuttua tuohon ettei mene vaikeaksi, muuten ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 23:14

En ole katsonut, mutta kuulin radiohaastattelun ja siinä soitettiin hänen kappaleitaan. Hyvin paljon oli samanlainen ääni kuin edesmenneellä isällään. Vanhemmiten varmasti tulee muistuttamaan vielä enemmän isänsä ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 07:54

Paljon muistuttaa isänsä ääntä, on vielä raikas, ei ihan sitä hurjaa elämää nähnyt. Varmasti tulee hyvä artisti, jos vain jaksaa rankan ammatin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 14:23

Outo tuttavuus minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 04:29

Olenhan minä, ja pidin. Kovin on isänsä poika.