Onko Fukushimassa kaikki hyvin, kun uutisointi on loppunut?

Ei suinkaan, vaan nyt yritetään olla vain hiljaa, kun vetelät on jo housuissa. Jos haluat uskoa, että kaikki on hyvin, älä lue tätä linkkiä www.verkkomedia.org/news.asp...amp;id=122

Lisätty: 24.05.2011 - 19:04

Fukushiman kaikki 3 reaktoria ovat sulaneet ja ainakin reaktori nro 3 käytti huippuvaarallista plutonium-MOX (milligramman päätyminen elimistöön tappaa väistämättä). Tonneittain radioaktiivista vettä päätyy Tyyneen valtamereen. Saasteet kulkeuvat myös tuulten mukana Yhdysvaltoihin ja sieltä Eurooppaan. Yleensä en hötkyile, mutta aion hakea ne joditabut huomenna.

Avainsanat: fukushima

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 11:39

Kaikissa katastrofeissa, sodat yms, on totuus ensimmäinen uhri.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 08:09

Eihän se mikään ole hyvin. Kuten yleensäkin isoissa uutisjutuissa on tässäkin käynyt niin, että aluksi ei mistään muusta juuri uutisoitukaan ja sitten tapahtuu jotain muuta ja mielenkiintoista ja koko asia ikäänkuin unohdetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:16

Aluksi tulee valtava uutisryöppy, menee överiksi, ja sitten aikaa myöten hiljenee. Ei noita jatkuvia uutisia samasta paikasta ja samasta asiasta edes kestä katsoa/kuunnella. Euroopassa on lähempänä asioita jotka koskettavat meitä enemmän.
Medialla on turruttava vaikutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:23

Ei taida Japanissa olla asiat hyvin,mutta ei tollaset asiat hetkessä voi korjaantuakkaan.Kerrassaan kamala onnettomuus sattui heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:45

No ei ole asiat hyvin ja sehän on selvää tuollaisen tapahtuman jälkeen. Ei ole enää uutisoinnin aihe se, että ihmiset kärsivät. On hätää ja paljon työtä uudelleen rakentamisessa. Media on sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 09:16

Media vaikenee, koska järkyttäviä tapahtumia ei ole tullut lisää ja hiljaisuudessahan ydinjäte saa tehdä tuhoa ihmisissä ja luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 10:08

Järkyttävä uutinen. Ei siellä mikään ole hyvin, ihmiset kärsivät ja sairastuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 12:56

Ei varmasti ole asiat mallillaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:55

Ei vielä pitkiin aikoihin, kyllä taas jossain vaiheessa jotain kuulemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 19:57

Eihän ne kansalle totuutta kerro.Hiljaisuus on vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 23:13

Ei todellakaan, eikä varmaan lähitienoillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 14:22

Sitä pahemmin, mitä vähemmin uutisoidaan.