Missähän nyt olen?

Saksa ja muutama muu maa takana; www.marinetraffic.com/ais/fi...level0=100

Lisätty: 24.05.2011 - 13:42

sorry mini läppärillä ei linkitys onnistunut eilen illalla: www.marinetraffic.com/ais/fi...source=POS
24.5 Viking Gabriella rantautui Katajanokalle ja presidentinlinnan edestä poliisit ohjasi liikenteen pohjoiseen pohjoisrantaa. Kierrätti pitkän lenkin ennen kuin pääsin kotiin. Kuka nyt siellä linnassa häärää?

Avainsanat: kotiin päin tulossako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 10:04

sitä on moni poika ihmetellyt aina välillä,
mutta älä sure vaan jatka matkaasi,
yleensä rajavartijat ja tullimiehet viimeistää kertovat mihin olet tullut ... ;-D

Kysyjän kommentti

Ruotsin rajamiehet kyselivät kaikenlaista Helsingborgissa. Tyytyivät kertomukseeni; Olen menossa Tukholmaan ja Vikingin laivalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 22:03

Näinköhän tulossa piakkoin kotiin päin.

FINNSTAR

Maa (lippu): Finland
Aluksen tyyppi: Matkustaja
Tila: Ankkuroitu/Laiturissa
Nopeus/suunta: 0.1 kn / 173˚
Pituus x leveys: 219 m X 31 m
Syväys: 7 m
Kohde: TRAVEMUNDE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 05:43

Ei me täällä voida tietää missä sinä olet, kysy ensimmäiseltä ihmiseltä joka vastaan tulee että missä sinä olet, ota seuraavalle reissulle kaveri joka on tarkempi ja tietäisi missä sinä olet kun eksyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 06:13

Toivottavasti et kännissä, et hukassa, et hunningolla....tallessa matkalla jossain---en tiedä kyllä missä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 06:23

Tulossa kotiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 07:07

Ilmeisesti kotiinpäin tulossa???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:03

Pääasia, että itse tiedät missä olet - ja mihin menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:09

Toivottavasti tiedät itse, sillä vaikea olisi reitittää sinut takaisin kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 09:24

Niinkuis vastaukset ilmoittaa, sinulta taitaa puuttua kompassi nyt matkatasi.
Mutta olethan kokenut matkailija joten nenä tuulen suunnan mukaan ja kodint tutun
leivän tuoksun mukaan suunnista tänne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 18:39

Kysy vieressä istuvalta, jos se tietäisi . Toivottavasti et hukassa kuitenkaan : 0 )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 00:39

Onko sillä oikeastaan väliä missä on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 07:57

Jokos Jumppis on löytänyt itsensä?