Olen lähdössä Ahvenanmaan saaristokierrokselle omalla autolla. Mitä kannattaa tietää ennakkoon? Pitääkö lauttapaikat varata?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 21:24

Tuolta löytyy kaikki tarvittava tieto.

Lauttojen aikataulut ja varaushommat.

www.alandsresor.fi/fi/Defaul...3godSX6DTw

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 21:06

Olen itse kyllä niin tarkka, että varaisin, menisi yöunet jos en niin tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:37

tottatosiaan kyllä kannattaa varata .yllä Pappan hyvä linkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:41

Kannattaa varata,varsinkin jos kesäaikaan aiot saarille.Papan linkki!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:45

Kyllä tuo lautan varaus on ihan tarpeellinen juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 06:14

Kannattaa varata sillä siellä on muitakin liikkeellä. Pappa4 antoikin jo hyvän linkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 07:05

Olen kierrellyt Ahvenanmaalla ja lauttapaikat kannattaa ehdottomasti varata etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:07

Kannattaa varata lauttapaikat ennakkoon ja tarkistaa huolella niiden aikataulut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:27

Varaisin kyllä ehdottomasti sen mantereelta Ålandiin menon. Myös siellä saarilla joutuu odottelemaan jotta pääsee eteenpäin eli varauksia niin paljon kuin mahdollista etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:02

Olen käynyt Ålandia autoilemassa ja tiketin ostin Kökariin yhteyslautalla auto 20€ seuraavat välit ilmaisia kun yöpyy välillä. Se on lomailu stressaavaa jos on sidottu aikatauluihin.
Aikoinaan sitten töräytin Ruotsin lautalla Turkuun taxfree ostokset mukana. Siihen ostin tiketin satamasta ja ajoin suoraan laivaan.