Kuinka kaukana kotoasi sijaitsee ihan oikea postikonttori?

Meiltä matkaa on noin 45 km. Onneksi kauppojen yhteydessä olevia postin palvelupisteitä on lähempänä eli parin kilometrin päässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 19:27

Minulla on matkaa postikonttoriin 1,5 km , paketit kyllä tulee lähimpään Siwaan jonne on matkaa saman verran .

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 18:26

Lähin ja ainut oikea postikonttori paikkakunnallamme sijaitsee meiltä n. 1,5 km:n päässä, kauppojen yhteydessä olevia palvelupisteitä löytynee puolisenkymmentä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 18:53

Tällä paikkakunnalla R-kioskin yhteydessä toimii ns. postikonttori.Tuolla ydin Kouvolassa sitten oikea putiikki ;sinne lähes 20km matkaa.Tasan ei käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 19:15

Seinäjoen keskustassa on oikea posti n. pari kilometriä asunnolta, ja R-kiskalla tuossa kulmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 19:16

Palvelupisteitä on muutaman sadan metrin päässä useitakin ja itse konttoriin on kymmenen minuutin kävely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 19:45

Asun palveluiden lähellä, joten postiinkin on 300 metriä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 19:56

Nurkan takana,max muutama sata metriä,ilmeisesti pysyykin siinä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:06

On tuossa kirja-Kipsan yhteydessä toimiva postin piste.
Saan paketit ja kortit kirjeet ym lähetetyä ja taas toisinpäin Toimii.
ei ole valittamista näilläkään palveluilla.Matkaa on 200 m.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:27

On noin kilometrin verran matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:37

Lappeenrannan keskustassa on oikea postikonttori ja sinne on meiltä matkaa noin 6 km,lähimpään kauppapostiin on matkaa noin pari kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:37

Linnuntietä noin 300 metriä, katuja mutkitellen n. puoli kilsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:31

1,4 kilometriä autolla ja kävellen 1 kilometri. Aikastas lähellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:40

Matkaan jalkaisin menee noin 4 minuuttia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 22:41

Prisman yhtydessä on postin palvelut 5km

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 06:20

Keskustassa ja sinne on meiltä tasan 10 km. Sama, kuin minulla työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:23

Ehta , entinen valtion posti on parinsadan metrin päässä. Sattumaa että on noin hyvin, siinä talossa oli aiemmin erilaisia valtion palevluita, mm. poliisi, mutta nykyään on jäljellä vain tuo posti. Toimii myös ennakkoäänestyspaikkana.
Postissa tulee kuitenkin käytyä aika harvoin, postimerkkejäkin saa eri puolilta muualta, mm. Stockalla on postin palvelupiste.

Lisätty: 24.05.2011 - 14:19

Nuo Siwassa ja Valintalossa olevat pisteet eivät ole oikeita posteja, Valtsussa on info että välittävät Matkahuollon lähetyksiä. Eli niin kauan kun posti on olemassa, käytän sitä, en mitään halpiskauppoja.Jos jotain lähetän postitse, se on usein arvolähetys ja sen perillemenoa voi seurata netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 11:03

siwas on jonkin moinen postinkorvike .. mut oikea postikonttori onkin sit jo 40 km .. turkkuses .. sielt löytyy kaikkea mitä täält pikku kaupunkist on poistettu ...täs van funtsin , et milloinka tulee uudet liitokset ja taas ollaan turkulaissii , jos het päättävät niin nuo herrat ja narrit suuret päätöksen tekijät ... vaik siltikin asutaan tääl :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 11:36

Tuossa se on puolentoista kilometrin päässä. Sopivan matkan päästä kaikki tarvittava (ja vähän enemmänkin) löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:23

Vähän yli 20 kilometrin päässä. Sellainen sivupiste erään kaupan yhteydessä on tosin täällä paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:59

Meiltä ihan oikeaan postikonttoriin päästäkseen on kuljettava ainkin 75 kilometriä jotenka siellä tulee käytyä äärimmäisen harvoin. Niin se vain on, että täällä meillä päinkin on tyydyttävä postiasioissa korvikeisiin, eli ärrän ja valintatalon tarjoamiin palveluihin. Onneksi ne palvelut ovat kohtuulliset eikä suurempaa moitteenaihetta niistä löydy, vaikkei paikkoja olekkaan koolla pilattu ja varsinkin ärrällä asioidessa tulee joskus ahtaanoloista..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.05.2011 - 15:10

Lähin taitaa olla Järvenpäässä johon meiltä on matkaa noin 15km. Sipoon keskustasta löytyy toki sellainen K-kaupan yhteydessä toimiva noutopiste johon matkaa noin 8km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 23:05

Naapurikaupungissa jonne on matkaa alle 10 km:ä. Postin toimipiste on tuossa alle kilometrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 05:16

Tasan 30 km on lähimpään postiin, joten kaukana on. Mutta onneksi postipalvelut siirtyivät tuohon meidän lähikauppaan jokunen vuosi sitten, ja hyvin on sekin minua palvellut. Mutta oikea posti on aina oikea posti. On kurjaa kun niitä koko ajan lakkautetaan. Asioin kuitenkin ennemmin oikeassa konttorissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 15:02

Postin palvelupisteitä on muutama noin 50m päässä ja ihan oikea postikin vain noin 600m. Joten kyllä meillä posti kulkeeja kusti polkee. Ja postilaatikkokin on noin alle 100m etäisyydellä.