Mistä ihmeestä johtuvat punaiset kutiavat näpyt pakaroissa??? Muuten siloinen iho jokapuolella.

Avainsanat: vuosia kestänyt riesa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 11:51

Toiset ovat arkoja alusvaatteen kuituihin jääneelle pesuaineelle. Pyykinpesuaineen vähäisempi käyttö ja yksi ylimääräinen huuhtelu pesukoneessa voi auttaa pulmassa. Suosittelen luonnonkuitua alusasuissa.

Ilmakylvyt on ainakin meidän naisten helppo toteuttaa hameittemme ja tunikoittemme alla. Olet varmaan jo huolehtinutkin jo ihon puhtaudesta. Apteekissa on asiantuntijoita, jos tarviset lääkitystä kutinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 09:40

keinokuituiset alushousut, ihminen istuu paljon joten pakarat joutuu koville , iho ei kestä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 12:02

Johtuvat hengittämättömästä kankaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 20:19

Jos istumatyö/istuu paljon sanoisin, et syynä ns. hikinäppylät, liian tiukat vaatteet tai sitten väärä materiaali alusasuissa (kuten yllä sanottu).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 22:34

voisivat olla hikinäppylöitä, mutta jos vaivaa on kestänyt jo pitkäänkin niin oleta että olet yrittänyt varmaan jo hoitaa sitä muilla rasvoilla ja se on saattanut aiheutua niistä
sekä voi myös tietty olla hygienia kysymys.
hikinäppylöihin ehdotan oikeenlaisien vaatteiden etsimistä semmoiset jotka hengittävät eivätkä ole liian kuumat ja/tai tuolin vaihtoa ja/tai lämpötilan tarkistus
sekä sitä että ei ole siinä tuolissa 24/7 pienet paussit suotavia.
+ihan rohkeesti vaan lääkärin kanssa näistä asioista juttelee.