Oltais poikaystävän kans lähdössä heinäkuun 21.- 30. päivä johonkin lämpimään. Mikä on edullisin vaihtoehto äkkilähtöjen jälkeen?

Eli siis äkkilähtötyyppistä matkaa kattelemme....sopii myös pelkät lennot kuhan sit halvalla saatais joku yösija :)
Yks kiva paikka ois Bulgaria, toinen Kreetan Hania tai Kanariansaaret...Toisaalt ei niin väliä, kuhan on lämmintä ja suht halpa maa :) Rahaa on millä mällätä (:D ei nyh senthään) Mut siis aattelimme kokeilla et josko 2 ihmistä pääsis 500e.. :) onkohan edes mahrollista! kertokkeepa paikkoja jne. kiitti vinkeistä :)

Avainsanat: Äkkilähtö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 05:08

Kuten Ida kertoi, Bulgariaan on edullisia matkoja. Yksi vaihtoehto on pakata laukut, ja suunnata Helsinki-Vantaan kentälle äkkilähtöjä kysymään. Ja lähtä saman tien.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 12:45

Kreikka on takuuvarmasti lämmin ja siellähän upeita kohteita riittää. Äkkilähdöillä voitte päästä todella edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 12:48

Bulgariassa pääsee myös aika halvalla, kun viitsii vähän kattoa,että missä syö ja mitä.Ja lämpöäkin piisaa tuohon vuoden aikaan :)
Äkkilähdöllä saatatte päästä vaikka minne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 15:15

500 e kahden matkoista heinäkuussa... vähän vaikea edes ajatella tuollaista... bulkkikseen taitaa päästä edullisimmin... siitä maasta ei ole koekemusta. Jso nty toukokuussa on ollut halpoja matkoja ei niitä kyllä enää heinäkuulla ole, ei samaan hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 15:25

www.norwegian.com/fi/
lennot edullisia ja näkyy matkapakettejakin olevan

hostelleissa edullista öitsemistä:
www.hostels.com/index.php?so...3godFGdxSg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 16:39

Tuolta lento + hotelli pakettimatka. Oikeastaan ihan minne vaan.

www.travellink.fi/start?&...VCookie=no

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 19:33

Äkkilähtöjä bongaamaan:
www.rantapallo.fi/akkilahdot/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:09

Bulgariaan minä suunnistaisin selvästi jo nyt johonkin äkisti pitäisi päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:43

www.finnmatkat.fi/Edut-ja-tarjoukset/

tässä voit jo katsella tarjouksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:40

Bulgaria on lämmin ja edullinen maa. Ei sinne matkatkaan ole kovin kalliita.